logo

Marketing: wskazówki i strategie

Praktyczne porady i strategie marketingowe, które łatwo wdrożysz w swoim biznesie.

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Urodziny

Reklama retargetingowa kierowana do osób mających urodziny

Taktyki marketingowe
Źródło:



Wyobraź sobie, że są twoje urodziny i przewijasz swój kanał Instagrama albo Facebooka. Nagle widzisz duży obraz, który mówi "Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin".

To byłaby naprawdę zachwycająca niespodzianka. A zachwyt prowadzi do znacznie większej lojalności klientów. Teraz będziesz bardziej skłonny do zakupu od tej marki w przyszłości. 

Taktyka:
Uruchom reklamy retargetingowe dla osób z nadchodzącymi urodzinami.

Po prostu złóż im życzenia w kreatywny sposób. Możesz też coś zaoferować jako prezent (np. "Zbliżają się Twoje urodziny, oto kupon"), ale nie musisz.

Następnym razem, gdy ci potencjalni klienci będą potrzebowali Twojego produktu, chętniej wybiorą ciebie.

Ostrzeżenie:
To nie jest kampania "wydajnościowa". To kampania budująca markę. Nie przyniesie ona wymiernych rezultatów z dnia na dzień. Jednakże, kampania ta z pewnością zbuduje dobrą wolę i relacje z klientami, co w dłuższej perspektywie może prowadzić do zatrzymania klienta na dłużej, powtarzalnych zakupów i przywiązania do marki.