Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Psi fryzjer czyli podaj powód, dla którego ludzie powinni kupować
Źródło:
Ludzie są bardziej skłonni do zakupu (nawet o 33% według badań przeprowadzonych na Harvardzie w 1978 roku) jeśli użyjesz pewnego słowa.
Jakie to słowo?
Tym słowem jest "PONIEWAŻ".
Oczywiście nie musisz używać tego magicznego słowa w swoim przekazie reklamowym. Tutaj bardziej chodzi o podanie powodu.
Tak właśnie zrobił jeden z psich fryzjerów. Miał on dość złośliwych uwag od klientów w stylu: "strzyżenie moich włosów kosztuje mniej niż strzyżenie mojego psa!"
Dlatego stworzył odpowiedni szyld (reklamę), który uzasadniał wysokie ceny usługi. Reklama wyglądała tak:
Dziesięć powodów, dlaczego strzyżenie Twojego zwierzaka kosztuje więcej niż obcięcie Twoich włosów:
» Twój fryzjer nie myje i nie czyści Twojej tylnej części ciała.
» Nie chodzisz osiem tygodni bez mycia lub szczotkowania włosów.
» Twój fryzjer nie wykonuje higienicznego strzyżenia.
» Twój fryzjer nie czyści Ci uszu.
» Twój fryzjer nie usuwa Ci śpiochów z oczu.
» Siedzisz spokojnie (nieruchomo) u fryzjera.
» Twoja fryzura nie obejmuje manicure ani pedicure.
» Twój fryzjer myje i obcina włosy tylko na głowie.
» Nie gryziesz ani nie drapiesz swojego fryzjera.
» Prawdopodobieństwo, że zrobisz kupę na fryzjera, jest raczej znikome.
Przyznasz, że genialne.