Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Czy kciuk może być wskaźnikiem?
Jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli chodzi o jego zatrzymanie :-)
Można powiedzieć, że zatrzymanie kciuka to miara skuteczności przyciągania uwagi przez reklamy (użytkownik przestaje przewijać reklamę palcem). Jednak reklama musi zrobić coś więcej niż tylko przyciągnąć uwagę – musi budować intencję.
Aby upewnić się, że nasze reklamy to robią, warto skorzystać z pewnego szablonu do ich tworzenia i optymalizacji: Zasady 1,3,5+
Ludzie w mediach społecznościowych mają zerową koncentrację. Dlatego musisz przekazać swoje przesłanie w ciągu kilku sekund:
• 1 sekunda: Przyciągnij uwagę czymś wizualnie uderzającym, aby zatrzymać kciuk użytkownika. Pamiętaj, że około 70% użytkowników nie używa dźwięku. Upewnij się, że obrazy są wystarczająco sugestywne, ale dodaj dźwięk, aby zachwycić pozostałe 30%.
• 3 sekunda: Przedstaw sedno sprawy i zaintryguj użytkownika, aby oglądał dalej. Powinien on wiedzieć, do czego służy produkt (i/lub jaki problem rozwiązuje).
• 5 sekunda: Zakładaj, że większość użytkowników już przestała oglądać (czytać) Twoje treści. zostaw ich więc z jasnym zrozumieniem produktu i zmotywuj do podjęcia działania.
• + (Dalej): Dla tych, którzy nadal oglądają Twoją reklamę, pokaż jakie są korzyści, cechy produktu i dostarcz społeczny dowód słuszności.
Zasada 1,3,5+ sprawdza się przede wszystkim w reklamach wideo. Niemniej jednak ta zasada ma również zastosowanie do treści tekstu i obrazu. Zaczep użytkownika interesującą grafiką i ciekawym otwarciem. Szybko przedstaw sedno sprawy. Załóż, że ludzie odejdą w ciągu kilku sekund.