logo

Marketing: wskazówki i strategie

Praktyczne porady i strategie marketingowe, które łatwo wdrożysz w swoim biznesie.

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Content

7 typów treści, które ludzie czytają

Content Marketing Newsletter Pisanie
Źródło:



Chyba nikogo nie trzeba specjalnie przekonywać, że warto ludziom "dawać wartość". Dlatego właśnie tworzy się treści, które są wartościowe dla Twoich odbiorców.

Tylko czym naprawdę jest "dawanie wartości"? Co sprawia, że treści są wartościowe dla odbiorców?

Poznaj 7 typów treści, które ludzie chcą czytać (oglądać):

• To, co uczy.
• To, co zapewnia rozrywkę.
• To, co prowokuje do myślenia.
• To, co rozwiązuje problem.
• To, co sprawia, że odbiorca czuje się wyjątkowy.
• To, co przemawia do odbiorcy.
• To, dzięki czemu więcej zarabia.

Wielu ludzi myśli, że dawanie wartości to publikowanie dopracowanych i bardzo merytorycznych postów. Ale to nie do końca jest prawdą (w końcu z jakiegoś powodu ludzie obserwują profile z memamI w mediach społecznościowych).

Dlatego mieszaj ze sobą różne typy treści i sprawdzaj czego potrzebują Twoi odbiorcy.