logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Social media

6 kluczowych lekcji jak budować social media dla celów biznesowych

Social media YouTube
Źródło:



Alex Hormozi na swoim kanale YouTube zamieścił wideo, w którym podzielił się wnioskami po stworzeniu ogromnej ilości treści w ciągu ostatnich 40 miesięcy. W tym czasie zdobył on 7,8 mln obserwujących!

Oto 6 kluczowych lekcji skierowanych do osób, które traktują media społecznościowe jako narzędzie biznesowe, a nie hobby:

#1. Edukacja zamiast edutainment

Skupienie się na edukacji przynosi wartość i konwertuje obserwujących w klientów. Rozrywka przyciąga ludzi szukających tylko więcej rozrywki, a nie Twoich produktów.

#2. Treść dla odbiorców, nie dla siebie

Twój content powinien odpowiadać na potrzeby i zainteresowania odbiorców, a nie być odzwierciedleniem Twoich własnych zainteresowań.

#3. Nisza

Zamiast dotykać wielu tematów, lepiej skupić się na niszy i dogłębnie ją zgłębić, pokazując swoją wiedzę. Pokaż, że jesteś ekspertem w danej dziedzinie (niszy), a przyciągniesz odpowiednich odbiorców (klientów).

#4. Zysk ważniejszy niż wyświetlenia

Mierzenie sukcesu contentu tylko przez wyświetlenia i reakcje nie jest najważniejsze w biznesie. Kluczowe jest to, jak treści wpływają na generowanie przychodów.

#5. Długie formy vs. krótkie filmy

Uważa się, że krótkie filmy prowadzą odbiorców do dłuższych treści, a następnie do zakupu. Jednak ci, którzy oglądają shorty, zazwyczaj chcą po prostu więcej krótkich form. Dlatego warto inwestować więcej w dłuższe, edukacyjne filmy.

#6. Nie zakładaj niczego

Tworząc content, nie zakładaj, że odbiorcy Cię znają lub rozumieją kontekst. Twórz treści tak, jakby każdy widział Cię po raz pierwszy. Przedstaw się i nie opieraj się na żartach zrozumiałych tylko dla stałych fanów.