Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Alex Hormozi na swoim kanale YouTube zamieścił wideo, w którym podzielił się wnioskami po stworzeniu ogromnej ilości treści w ciągu ostatnich 40 miesięcy. W tym czasie zdobył on 7,8 mln obserwujących!
Oto 6 kluczowych lekcji skierowanych do osób, które traktują media społecznościowe jako narzędzie biznesowe, a nie hobby:
#1. Edukacja zamiast edutainment
Skupienie się na edukacji przynosi wartość i konwertuje obserwujących w klientów. Rozrywka przyciąga ludzi szukających tylko więcej rozrywki, a nie Twoich produktów.
#2. Treść dla odbiorców, nie dla siebie
Twój content powinien odpowiadać na potrzeby i zainteresowania odbiorców, a nie być odzwierciedleniem Twoich własnych zainteresowań.
#3. Nisza
Zamiast dotykać wielu tematów, lepiej skupić się na niszy i dogłębnie ją zgłębić, pokazując swoją wiedzę. Pokaż, że jesteś ekspertem w danej dziedzinie (niszy), a przyciągniesz odpowiednich odbiorców (klientów).
#4. Zysk ważniejszy niż wyświetlenia
Mierzenie sukcesu contentu tylko przez wyświetlenia i reakcje nie jest najważniejsze w biznesie. Kluczowe jest to, jak treści wpływają na generowanie przychodów.
#5. Długie formy vs. krótkie filmy
Uważa się, że krótkie filmy prowadzą odbiorców do dłuższych treści, a następnie do zakupu. Jednak ci, którzy oglądają shorty, zazwyczaj chcą po prostu więcej krótkich form. Dlatego warto inwestować więcej w dłuższe, edukacyjne filmy.
#6. Nie zakładaj niczego
Tworząc content, nie zakładaj, że odbiorcy Cię znają lub rozumieją kontekst. Twórz treści tak, jakby każdy widział Cię po raz pierwszy. Przedstaw się i nie opieraj się na żartach zrozumiałych tylko dla stałych fanów.