logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Informacja prasowa

Zdobywanie klientów dzięki informacji prasowej

Newsletter Taktyki marketingowe
Źródło:



Jeśli myślisz poważnie na temat marketingu i sprzedaży, to pewnie budujesz swoją listę mailingową. Będą na niej Twoi klienci, ale również osoby, które wyraziły zainteresowanie Twoją ofertą/firmą/produktem, ale tymi klientami jeszcze nie zostały. W jaki sposób możesz przekonać te niezdecydowane osoby, do zostania Twoimi klientami?

Pomóc Ci w tym może… komunikat lub informacja prasowa. To prosty trik marketingowy, który możesz wykorzystać w swoim biznesie, jeśli posiadasz listę mailingową. Na czym to polega? Raz w miesiącu wysyłasz do swojej listy informację o wszystkich Twoich nowych klientach. E-mail mam być takim komunikatem prasowym w stylu "Agencja XYZ z dumą ogłasza podpisanie 4 nowych kontraktów".

Warto w tym mailu "prasowym" dać takie informacje:
• Czym zajmuje się firma klienta
• W jakim celu klient wynajął Twoją firmę
• Opinia tego klienta, w której wyjaśnia dlaczego akurat wynajął Twoją firmę i jak bardzo cieszy się na tą współpracę.

W mailu tym nigdy nie powinniśmy o coś prosić ani nie wspominać, że np. wystarczy kliknąć tutaj, a Ty też możesz zostać klientem. Ma to być jedynie komunikat, w którym ogłaszasz pozyskanie nowych klientów.

Jeśli tak zrobisz to zaczniesz budować zaufanie i pokazywać, że warto z Tobą (Twoją firmą) współpracować. Możesz też liczyć na polecenia ze strony Twoich klientów.

A co zrobić jeśli nie pozyskałeś nowych klientów w danym miesiącu? To nie jest najważniejsze. Zawsze możesz się przecież pochwalić czymś innym. Oto kilka przykładów:

• Powiedz, że właśnie miałeś najlepszy miesiąc sprzedaży w historii. Dlaczego nie wysłać e-maila do swojej listy i powiedzieć w nim "Właśnie mieliśmy nasz najlepszy miesiąc sprzedaży w historii! Serdecznie dziękujemy Wam wszystkim za pomoc w [wstaw tutaj swoją misję]".

• Właśnie zatrudniłeś nowego pracownika. Dlaczego nie wysłać e-maila do swojej listy i powiedzieć "Właśnie zatrudniliśmy tego niesamowitego nowego pracownika, który pomoże nam osiągnąć [wstaw tutaj odpowiednie informacje]."

• Powiedz, że właśnie przekroczyłeś liczbę 1000 użytkowników. W mailu do swojej listy możesz wysłać informację "Właśnie pozyskaliśmy tysięcznego użytkownika! Ogromnie Wam wszystkim dziękujemy za przyczynienie się do realizacji naszej misji [wstaw tutaj swoją misję]".