logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Powiadomienie

Przypominaj klientom, że Twój produkt im pomaga

Case Study Konwersja Produkt
Źródło:



Jeśli ktoś często korzysta z Twojego produktu, z czasem zacznie go traktować jako coś oczywistego. Zapomni, jak wyglądało życie bez niego.

Dlatego przypominanie ludziom o wartości jaką daje Twój produkt sprawi, że będą oni go bardziej doceniali.

Oto kilka przykładów:

Instacart - aplikacja do dostarczania zakupów spożywczych nieustannie przypomina użytkownikom, ile pieniędzy zaoszczędzili dzięki korzystaniu z konta premium (darmowa dostawa i obniżone opłaty), a także, ile zaoszczędzili czasu.

Opal - informuje o tym, jak bardzo ograniczyłeś czas spędzany przed ekranem telefonu.

Imperfect Foods - sieć sklepów spożywczych informuje o wpływie, jaki wywierasz na otoczenie np. ile wody zaoszczędziłeś, o ile dwutlenku węgla mniej zużyłeś, ile czasu zaoszczędziłeś czy ile żywności dzięki Tobie udało się odzyskać.

Wealthsimple - przypomina, ile odsetek zarabiasz na swoich pieniądzach.

Wskazówki dla Ciebie:

Przypominaj użytkownikom o wartości Twojego produktu podczas jego używania i jednocześnie za pomocą e-maili, powiadomień push i SMS-ów. Rób to przez cały czas, kiedy są Twoimi klientami.

Skup się na tym, co prawdopodobnie jest dla Twoich klientów najważniejsze: czas, pieniądze, wpływ, skuteczność.

Przypominaj Twoim klientom o wartości natychmiastowej (co otrzymują teraz), wartości historycznej (co zyskali dotychczas) i wartości przyszłej (co zyskają, jeśli nadal będą korzystać z Twojego produktu).

Zwiększaj wrażenie wartości, skalując czas -np. "Zaoszczędziłeś 300 godzin od czasu pobrania aplikacji."

Wysyłaj powiadomienia push z informacjami jak "ciężko" pracuje Twój produkt dla użytkownika (zwłaszcza, jeśli Twój produkt działa w tle).

Przypominaj klientom, w jaki sposób ich wspierasz, a będą Cię bardziej cenić i pozostaną lojalni na dłużej.