logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Marketingowe triki

5 szybkich marketingowych trików

Taktyki marketingowe
Źródło:



Poznaj 5 marketingowych trików, o których warto zawsze pamiętać, gdy planujesz działania marketingowe.

Marketingowy trik 1

Upraszczaj rzeczy dla swoich odbiorców. To nieprawda, że większość ludzi uwielbia szczegóły. Ludziom zależy na szybkim rozwiązaniu swoich problemów bez wdawania się w detale. Pamiętaj, że czym prościej, tym lepiej.

Marketingowy trik 2

Spraw, by ludzie poczuli się wyjątkowo, zapraszając ich do różnych rzeczy. Na przykład zamiast powiedzieć "zobacz naszą wyprzedaż”, powiedz "zapraszamy Cię do udziału w naszej imprezie sprzedażowej organizowanej raz do roku" lub zamiast "Zarezerwuj z nami rozmowę telefoniczną", powiedz "Zapraszamy Cię do umówienia bezpłatnego coachingu vip. Zadzwoń". Dobry marketer sprawia, że jego grupa docelowa czuje się wyjątkowo.

Marketingowy trik 3

Reklamy z ludźmi generują o 62% wyższy współczynnik konwersji niż reklamy bez ludzi. Dobry marketer umieszcza zatem ludzi w swoich reklamach.

Marketingowy trik 4

Masz trudności z tworzeniem spójnych treści? Publikuj ponownie stare treści, bez względu na to, jak dobrze radziły sobie wcześniej. Tylko około 20% osób obserwujących Cię na dowolnej platformie społecznościowej zobaczy każdy z Twoich postów. Dlatego ponowne publikowanie tych samych treści sprawi, że trafią one do nowych osób oraz tych, którzy Cię obserwują, ale nigdy tych treści wcześniej nie widzieli.

Marketingowy trik 5

Pamiętaj zawsze o zasadzie "Piątki". Ktoś musi zobaczyć lub usłyszeć o Twojej marce co najmniej 5 razy, zanim w ogóle rozważy decyzje, czy warto kupić od Ciebie, czy nie. Dobry marketer planuje wszystkie pięć lub więcej interakcji z potencjalnymi klientami.