logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Email marketing

Jak zwiększyć współczynnik otwarć maili?

Email marketing Newsletter
Źródło:



Lista adresów mailowych osób, do których możesz pisać (i którym możesz sprzedawać), to tak naprawdę dopiero połowa sukcesu. Musisz jeszcze "tylko" sprawić, żeby te osoby czytały maile od Ciebie. Ale żeby ktokolwiek odczytał wiadomość od Ciebie, to musi najpierw tego maila otworzyć. I tutaj pojawia się pytanie - jak sprawić, żeby współczynnik otwarć tych maili (tzw. open rate) był jak najwyższy.

A oto kilka porad od osoby, która tych maili wysłała już ponad milion i może się poszczycić prawie 50% wskaźnikiem open rate:

Lista adresów mailowych osób, do których możesz pisać (i którym możesz sprzedawać), to tak naprawdę dopiero połowa sukcesu. Musisz jeszcze "tylko" sprawić, żeby te osoby czytały maile od Ciebie. Ale żeby ktokolwiek odczytał wiadomość od Ciebie, to musi najpierw tego maila otworzyć. I tutaj pojawia się pytanie - jak sprawić, żeby współczynnik otwarć tych maili (tzw. open rate) był jak najwyższy.

A oto kilka porad od osoby, która tych maili wysłała już ponad milion i może się poszczycić prawie 50% wskaźnikiem open rate:

1. Poproś subskrybentów o dodanie Cię do listy kontaktów.

2. Poproś o odpowiedź na maila powitalnego.

3. Wysyłaj maile jako osoba, a nie firma. Ustaw swoje zdjęcie jako awatar.

4. Nie pisz tytułów maili wyłącznie dużymi literami. Zawsze dodawaj tekst w polu “preheader”.

5. Proś za każdym razem o ocenę Twojej wiadomości.

6. Spraw, by subskrybenci łatwo mogli się wypisać.

7. Do nieaktywnych subskrybentów wyślij pytanie, czy chcą być dalej otrzymywać wiadomości od Ciebie.

8. Pisz ciekawe maile, które ludzie będą chętnie czytać.