logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Telewizor

Reklamy jak z telezakupów wracają!


Źródło:



W 2025 roku odbiorcy mają większy wybór niż kiedykolwiek. Konkurencja nie kończy się na lokalnym rynku – walczysz z firmami z całego świata. Jak wyróżnić się i zdobyć zaufanie klientów?

Jednym z kluczowych trendów reklamowych na nadchodzący rok jest edukacyjna przewaga. Marki zaczynają inwestować w treści, które nie tylko promują produkt, ale przede wszystkim uczą i angażują odbiorców.

Okazuje się, że konsumenci chętnie oglądają reklamy… jeśli niosą one wartość. Stare, sprawdzone formaty jak telezakupy powracają w nowoczesnej odsłonie!

Oto trzy sposoby na skuteczne wykorzystanie tego trendu.

#1. Nowoczesne infomerciale

Infomerciale to nieprzemijająca klasyka marketingu. Pokazują problem, wyjaśniają jego wagę, a następnie oferują konkretne rozwiązanie.

Jak to zrobić?
• Rozpocznij od mocnego zdefiniowania problemu, który rozwiązujesz.
• Pokaż, dlaczego ten problem jest istotny i co się dzieje, gdy nie zostanie rozwiązany.
• Zaprezentuj swój produkt jako idealne rozwiązanie – prosto, ale przekonująco.

Przykład: Zobacz reklamę

#2. Reklamy w stylu podcastów

Podcasty stały się jednym z głównych źródeł wiedzy dla odbiorców. Wykorzystanie tej formy w reklamie pozwala na naturalne wprowadzenie produktu w rozmowie.

Jak to zrobić?
• Stwórz reklamę, która przypomina rozmowę ekspertów na interesujący temat.
• Wpleć produkt jako część naturalnej dyskusji.
• Zadbaj o odpowiedni ton – niech reklama wygląda jak fragment wartościowego odcinka podcastu, a nie agresywna promocja.

Przykład: Zobacz reklamę

#3. Treści tworzone przez pracowników

Treści generowane przez pracowników nadają autentyczności marce. Ludzie chętniej ufają pracownikom niż samym reklamom, bo zakładają, że znają produkt od podszewki.

Jak to zrobić?
• Poproś pracowników, aby opowiadali o produkcie w sposób naturalny, np. odpowiadając na popularne pytania klientów.
• Wykorzystaj format UGC (user-generated content), aby reklamy wyglądały jak organiczne treści na social mediach.
• Możesz bazować na realnych komentarzach użytkowników i odpowiadać na ich wątpliwości w formie krótkich filmików.

Przykład: Zobacz reklamę

Podsumowanie:

Edukacyjne reklamy nie muszą być krótkie i dynamiczne – mogą mieć formę dłuższych, wartościowych treści. Najlepsze sposoby na ich testowanie to:
• Infomerciale w nowoczesnym stylu
• Reklamy wyglądające jak fragmenty podcastów
• Treści nagrywane przez pracowników