logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

LinkedIn

Jak ominąć cięcia zasięgów w social media i zwiększyć ruch na swoją stronę?

Case Study LinkedIn Social media Twitter / X
Źródło:



Social media nie lubią, gdy odsyłasz użytkowników poza swoją platformę. Algorytmy takich serwisów jak LinkedIn, X (Twitter), czy Instagram celowo ograniczają zasięgi postów, które zawierają linki prowadzące do zewnętrznych stron internetowych.

Powód? Chcą, aby użytkownicy zostawali w aplikacji jak najdłużej i klikali w reklamy.

Jest jednak sprytny sposób, który pozwala to obejść i jednocześnie zwiększyć ruch na Twoją stronę. Wystarczy, że... będziesz odsyłać użytkowników do innej strony wewnątrz tego samego serwisu, zamiast od razu na swoją stronę internetową.

A oto jak to zrobić krok po kroku.

Krok #1: Załóż stronę firmową na LinkedIn/X/Instagramie
• Nie musi to być strona Twojej firmy! Może to być np. strona społeczności, lead magnetu, webinaru czy produktu.
• Wybierz opcję „Company Page” lub „Showcase Page” na LinkedIn, w zależności od tego, co bardziej pasuje do Twojego celu.

Krok #2:Przygotuj stronę firmową jako „landing page” w social media
• Dodaj grafikę informującą, że link do wartościowych materiałów jest poniżej.
• Umieść link do swojej strony w sekcji „About”, „Website” oraz w nagłówku.
• Jeśli platforma na to pozwala, dodaj przycisk „Lead Generation”, który również kieruje na Twoją stronę.

Krok #3: Twórz wpisy z linkiem do strony firmowej, a nie do zewnętrznej witryny
• Zamiast linkować do swojej strony internetowej, dodajesz link do nowo utworzonej strony w ramach tej samej platformy (np. strona na LinkedIn prowadzi do strony firmowej na LinkedIn).
• Dzięki temu algorytm nie ucina zasięgów, bo użytkownicy pozostają na platformie.

Krok #4: Przyciągaj ludzi na swoją stronę firmową i kieruj ich dalej
• Gdy użytkownicy trafią na Twoją stronę firmową na LinkedIn/X/Instagramie, tam znajdują faktyczny link do Twojej strony internetowej.
• Możesz też zbierać ich maile poprzez formularze lub kierować na dedykowane lead magnety.

Traktuj swoje strony firmowe w social mediach jako „przystanek” – wewnętrzny landing page, który płynnie przekieruje użytkowników na Twoją stronę. To sposób na darmowy, organiczny ruch bez cięcia zasięgów przez algorytmy!