logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Nietypowa promocja

Zaoferuj zniżkę na nietypowe święto

Konwersja Taktyki marketingowe
Źródło:



Zawsze dobrym pomysłem na marketing jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Dlaczego więc nie zrobić promocji, która wyróżniałaby się na tle innych?

Takim pomysłem na inną promocję niż robią wszyscy może być zaoferowanie zniżki z okazji nietypowego święta lub wręcz wymyślonego święta. Nie walcz więc o uwagę klienta podczas popularnych świąt i wyprzedaży (np. Black Friday, Dzień Dziecka itp.). Pewnie niewiele osób w tym gąszczu promocji zauważy Twoją. Postaw więc na oryginalność i zorganizuj promocję w inne, mało świąteczne dni, bo to może przynieść Ci wymierne korzyści i dużo większą konwersję niż typowe działania promocyjne.

Z badań wynika, że ludzie byli dwa razy bardziej skłonni do kliknięcia w promocyjną ofertę w mailu, jeśli promocje były one skupione wokół specjalnego dnia. Co więcej ludzie byli wtedy aż o 25% bardziej skłonni do zakupu.

Żeby ten efekt zadziałał to święto musi być:
• Oryginalne
• Nie być wykorzystane przez konkurencję
• Pasować do marki

Nietypowe święto pozwala obejść problem częstych promocji i omija negatywny wpływ, jaki przecenione produkty często mają na markę. Ta okazja daje też przewagę nad konkurencją, która walczy z innymi w trakcie popularnych świąt.

A oto kilka pomysłów na nietypowe święto:
• Sprawdź kalendarz nietypowych świat - znajdziesz go na przykład tu
• Znajdź święto, które pasuje do Twojej branży
• Stwórz święto wokół Twojej firmy (np. rocznica premiery)
• Stwórz spersonalizowane dni dla klientów (np. rocznica ich pierwszego zakupu)

Pamiętaj, aby wokół tego nietypowego święta stworzyć jakąś historię. Bądź kreatywny i spraw, by było zabawnie. Zaoferuj zniżkę i promuj ją. I nie przesadzaj - jeden lub dwa dni w roku to wystarczająco dużo.