logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Copywriter

17 przepisów na nagłówek, którego nikt nie przeoczy

Copywriting Pisanie
Źródło:



Możesz mieć najlepszy artykuł, ofertę czy post... ale jeśli Twój nagłówek nie przyciąga uwagi, nikt nawet nie kliknie.

Dobrze napisany tytuł to Twoje pierwsze (i często jedyne) 3 sekundy na zainteresowanie odbiorcy.

Poniżej znajdziesz 17 sprawdzonych sposobów na tworzenie nagłówków, które działają. Łączą psychologię, copywriting i praktykę.

Zacznij od 4 składników dobrego nagłówka:
• Fakty – konkretna, jasna informacja.
• Emocje – coś, co porusza, szokuje lub wzrusza.
• Potrzeby – obietnica wartości dla czytelnika.
• Historie – osobiste doświadczenia, narracja.

Wskazówka: Im więcej z tych składników zawiera Twój tytuł, tym większa jego siła.

A teraz konkret. Oto 17 szablonów nagłówków, które działają:

Z dowodem społecznym:
1. Oto metoda, która pomaga [grupie ekspertów] w [rozwiązaniu konkretnego problemu]
2. Sprytni/Sukcesywni ludzie robią [to] – Ty też możesz
3. Dlaczego robię [X] i może Ty też powinieneś
4. Zrób [X] jak [znana osoba/ekspert]
5. Dołącz do [liczba] osób, które [robią coś pożądanego]

Oparte na strachu lub zagrożeniu:
6. Jeśli teraz nie zrobisz [X], znienawidzisz siebie później
7. Największe kłamstwo w [Twojej branży]
8. Twoja [np. konkurencja] nie chce, żebyś wiedział o [tym sekrecie]
9. Dlaczego [X] kończy się porażką, a [Y] to sukces
10. [Coś/Ktoś] może być niebezpieczne dla [czegoś lub kogoś ważnego]

Typowy clickbait (ale skuteczny, jeśli treść dowozi):
11. Odkryj sekret [efektu]
12. Dla tych, którzy chcą [X], ale nie wiedzą, od czego zacząć
13. Najszybszy i najłatwiejszy sposób na [X]
14. Jak zamienić [X] w [pożądany wynik]
15. X odpowiedzi na pytania o [temat]
16. Kto jeszcze chce [pożądany efekt]?
17. Zwiększ swój [wynik] w [czas]

Wskazówki, które podniosą skuteczność każdego nagłówka:
• Używaj słów odbiorców – wczytaj się w ich język w komentarzach, opiniach, mailach.
• Rozbijaj utarte frazy – nadaj im nowe znaczenie.
• Pisz, jakbyś rozmawiał – nie jakbyś pisał pracę licencjacką.
• Zadaj pytanie – dobre pytanie otwiera głowę czytelnika.
• Obiecuj konkretną wartość – ale ją dowieź!