logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Formuła reklamowa

Skuteczna formuła reklamowa

Reklama
Źródło:



Jeśli myślisz o sprzedawaniu czegokolwiek i chcesz pozyskać klientów za pomocą reklamy, to jedną z najskuteczniejszych formuł reklamowych jest ta:

Pomagam (komu) z (czym) oraz bez (czego klienci chcą uniknąć) + unikalny mechanizm działania.

Brzmi trochę skomplikowania, ale prosty przykład wyjaśni Ci na czym to polega:

"Pomagam kobietom po 40-tym roku życia stracić przynajmniej 10 kg bez chodzenia na siłownię za pomocą diety ketogenicznej".

Rozbijając powyższy przykład na czynniki pierwsze mamy:
-pomagam (komu): kobietom po 40-tym roku życia
-z (czym): z utratą wagi/odchudzaniem
-bez (czego kliencie chcą uniknąć): bez chodzenia na siłownie
-unikalny mechanizm działania: dieta ketogeniczna

Inny przykład - proszę bardzo: "Pomagam przedsiębiorcom pozyskać klientów z użyciem płatnej reklamy bez konieczności prowadzenia działań w mediach społecznościowych.".

Zauważ, że ta formuła niemal od razu wskazuje Ci Twoją grupę docelową (kobiety po 40-tym roku życia, przedsiębiorcy). A to jest bardzo ważne, bo wiesz do kogo kierować swój przekaz reklamowy. Grupę docelową powinny stanowić osoby, które mają pewien problem, szukają jego rozwiązania i mają pieniądze, żeby Ci zapłacić za rozwiązanie ich problemu. Jeśli dodatkowo sprawisz, że klienci będą mieli efekty szybciej i przy mniejszym nakładzie pracy z ich strony, to masz praktycznie pewność, że będziesz sprzedawać.

I jeszcze jedna uwaga na koniec. Pamiętaj, że sprzedajesz efekty jakie daje Twój produkt, a nie sam produkt np. nie sprzedajesz diety dla kobiet, ale to, że będą one wyglądały świetnie i będą się podobały mężczyznom. Albo nie sprzedajesz kursu dla programistów, ale wizję tego, że ktoś znajdzie świetną i dobrze płatną pracę, dzięki zdobyciu umiejętności programistycznych.