Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.
Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'Chase Dimond na Twitterze podzielił się swoimi trzema najlepszymi wskazówkami dotyczącymi copywritingu. Oto one:
Wskazówka 1: Zamień terminy techniczne na korzyści
Ludzie nie kupują terminów technicznych, tylko korzyści jakie za nimi stoją.
Przykłady:
• Przenośny odtwarzacz multimedialny → 1000 utworów w kieszeni
• Wodoodporne etui na telefon → Bezstresowe zdjęcia na plaży
• 25 GB miejsca w chmurze → Wszystkie Twoje pliki w jednym miejscu
Wskazówka 2: Skonkretyzuj swoje 'Wezwania do działania'
Wezwania do działania (CTA - call to action) powinny być konkretne, a więc mówić co się z nimi wiąże.
Przykłady:
• Kup teraz → Uzyskaj natychmiastowy dostęp + dożywotnie aktualizacje
• Zapisz się → Otrzymuj co tydzień wartościowe maile
• Dołącz dzisiaj → Dołącz do 1 920 innych specjalistów od marketingu
Pamiętaj - czym więcej konkretów, tym więcej kliknięć. A więcej kliknięć, to więcej zarobionych pieniędzy.
Wskazówka 3: Zamień przymiotniki na czasowniki
Zamiast mówić: "Nasza nowa maskara jest skuteczna, zdrowa i idealna dla Twojej skóry".
Powiedz: "Nasza maskara oczyszcza pory, nawilża skórę i dopasowuje się do jej rodzaju".