logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Copywriting

3 skuteczne wskazówki dotyczące copywritingu

Copywriting
Źródło:



Chase Dimond na Twitterze podzielił się swoimi trzema najlepszymi wskazówkami dotyczącymi copywritingu. Oto one:

Wskazówka 1: Zamień terminy techniczne na korzyści

Ludzie nie kupują terminów technicznych, tylko korzyści jakie za nimi stoją.

Przykłady:
• Przenośny odtwarzacz multimedialny → 1000 utworów w kieszeni
• Wodoodporne etui na telefon → Bezstresowe zdjęcia na plaży
• 25 GB miejsca w chmurze → Wszystkie Twoje pliki w jednym miejscu

Wskazówka 2: Skonkretyzuj swoje 'Wezwania do działania'

Wezwania do działania (CTA - call to action) powinny być konkretne, a więc mówić co się z nimi wiąże.

Przykłady:
• Kup teraz → Uzyskaj natychmiastowy dostęp + dożywotnie aktualizacje
• Zapisz się → Otrzymuj co tydzień wartościowe maile
• Dołącz dzisiaj → Dołącz do 1 920 innych specjalistów od marketingu

Pamiętaj - czym więcej konkretów, tym więcej kliknięć. A więcej kliknięć, to więcej zarobionych pieniędzy.

Wskazówka 3: Zamień przymiotniki na czasowniki

Zamiast mówić: "Nasza nowa maskara jest skuteczna, zdrowa i idealna dla Twojej skóry".

Powiedz: "Nasza maskara oczyszcza pory, nawilża skórę i dopasowuje się do jej rodzaju".