logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

YouTube

6 sposobów na lepsze generowanie organicznych wyników na YouTube

Social media YouTube
Źródło:



Generowanie organicznych wyników na YouTube nie jest proste. Zwłaszcza jeśli nie wiesz na co tak naprawdę trzeba zwrócić uwagę. Poniżej znajdziesz krótką listę rzeczy, o które warto zadbać przy każdej publikacji na TouTube:

1. Temat filmu

Nieważne, jak dobrze zoptymalizujesz film, to jeśli nie dobierzesz tematu pod Twoją społeczność, jej potrzeby i zainteresowania, to film może mieć niskie wyniki. Dobieraj dobre tematy w oparciu o research zapytań w wyszukiwarce i research konkurencji.

2. Tytuł

Warto poświęcić trochę więcej czasu nad idealnym tytułem. Wypisz sobie kilka propozycji i wybierz najlepszą. Najważniejsze informacje umieszczaj na początku tytułu. Dodaj kilka słów kluczowych związanych z tematem, ale wzbudzaj również ciekawość.

3. Miniatura

Oddziel pierwszy plan od tła i graj kontrastującymi się kolorami. Postaraj się, aby miniatura opowiadała o filmie bez konieczności patrzenia na tytuł. Wzmacniaj przekaz hasłowym, krótkim napisem, użyj czytelnej, dużej czcionki.

4. Treść

Zwróć szczególną uwagę na początek filmu, tak, aby przykuwał uwagę i dał to, co obiecałeś w tytule i miniaturze. W środku filmu daj konkrety i mów na temat.

5. Tagi

Wpisuj tu słowa, które znajdują się w tytule i opisie, wpisuj ciągi słów (pełne frazy) (np. "„jakie oprogramowanie wybrać do księgowości" to jeden tag), wpisuj pytania, wpisuj hasła pod wyszukiwarkę, traktuj tagi jako dodatkowe miejsce na metadane, a nie jako główne.

6. Opisy

Opis filmu to miejsce, gdzie przy pomocy słów kluczowych z naszych tagów i tytułu powinieneś budować logiczne, często złożone zdania, które będą jak najlepiej oddawać treść filmu. Możesz tu zamieści też linki, rozdziały filmu czy materiały źródłowe.