logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Facebook

10 wskazówek o tym jak tworzyć reklamy na Facebooku

Facebook / Instagram Reklama
Źródło:



Jeśli reklamujesz swoje produkty lub usługi poprzez Facebooka, to na pewno przyda Ci się tych 10 wskazówek. Tym bardziej, że pochodzą one od Marka Williama czyli osoby, która w ciągu 3 lat stworzyła ponad 10 tysięcy reklam na Facebooku.

Oto one:

1. Nie myśl w kategoriach bezwzględnych
Szokujące statystyki często potrafią zwrócić uwagę czytelnika, ale nie nadają się do każdej reklamy. Nie twórz więc reklam opierając się na utartych schematach. "Dowiedź się więcej" to dobry tekst na przycisk, ale nie zawsze. Nigdy nie wiadomo, co zadziała, a co nie. Dlatego tak ważne jest pozostanie z otwartym umysłem.

2. Zawsze testuj
Jak napisałem w punkcie pierwszym - nigdy nie wiesz co zadziała, a co nie. Jedynym sposobem, aby się tego dowiedzieć jest testowanie. Zgaduj, testuj, aż osiągniesz zyski, a potem testuj jeszcze więcej.

3. Wszystko ma znaczenie
Każdy element jest istotny. Nie wierz tym, którzy mówią, że jedna rzecz jest istotniejsza niż pozostałe. Wszystko jest ważne.

4. Wideo zazwyczaj jest lepsze
Każda grupa docelowa jest inna. Tak w większości wideo sprawdza się najlepiej. Przykuwa uwagę dużo lepiej niż grafika.

5. Szybko łap uwagę
Masz tylko 3 sekundy, aby przykuć uwagę użytkownika. Jeśli tego nie zrobisz to pominie on Twoją reklamę. Uwagę użytkownika możesz przyciągnąć np. poprzez zadanie pytania, przedstawienie dowodu społecznego albo właśnie szokujące statystyki.

6. Nic nie trwa wiecznie
Niektóre reklamy są mega skuteczne i osiągają niesamowity ROAS, który pozwala skalować wydatki na reklamę i uzyskiwać większe przychody. Ostatecznie jednak nawet taka kosmiczna reklama przestaje działać. Dlatego zawsze musisz aktualizować, testować i optymalizować swoje reklamy.

7. Nie tworzysz dla siebie
Tworząc nie myśl co Ci się podoba. Dowiedz się i skup się na tym, co trafia i zadziała na twojego odbiorcę. Twórz dla niego, nie dla siebie.

8. Nie zgaduj
Zgadywanie kosztuje dużo pieniędzy, a badanie odbiorców jest praktycznie bezpłatne. Dlatego poświęć czas na dogłębne badanie swoich odbiorców.

9. Dowód jest ostatecznym argumentem
Nic tak nie przekonuje jak opinie, recenzje czy case studies. Wykorzystuj je w swoich reklamach.

10. Mistrzostwo to powolna wspinaczka
Twoja 100-tna reklama będzie lepsza niż 1-wsza. 10 000-czna reklama będzie dużo lepsza niż 100-tna.