Licz na siebie, czyli jak zbudować własny biznes



Autor: Jan Maria Fijor



14 min czytania
8 rozdziałów



Spis treści:
1. Przedsiębiorcą być – czy warto?
2. Jak pozyskać klientów?
3. Wybór formy działalności
4. „Reklama dźwignią handlu”
5. Biznesplan to jednocześnie koniec i początek problemów
6. Rozwiń dział sprzedaży, a Twój biznes będzie wzrastał
7. Kapitalista – wyzyskiwacz czy twórca miejsc pracy?
8. Podsumowanie

Streszczenie

Książka jest świetnym wprowadzeniem w świat biznesu dla początkujących przedsiębiorców. Kompleksowo tłumaczy najważniejsze kwestie, zaczynając od tych elementarnych, później przechodząc do bardziej skomplikowanych zagadnień. Pokazuje jakie zagrożenia czekają na początkujących przedsiębiorców, ale również jak ogromną satysfakcję może dawać samozatrudnienie.

Dla kogo?

  • Dla osób, które pracują na etacie, ale marzą o założeniu własnej firmy.

  • Dla pracowników, którzy chcieliby zrozumieć, jakie mechanizmy działają przedsiębiorstwami.

  • Dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcieliby wyeliminować liczbę popełnianych błędów przy prowadzeniu własnego biznesu.

O autorze

Ukończył studia chemiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pod koniec stanu wojennego wyjechał z Polski i przez siedemnaście lat przebywał na emigracji w USA i Meksyku. Od ponad 20 lat prowadził wydawnictwo Fijorr Publishing, wydające książki o tematyce ekonomicznej/wolnorynkowej, a w szczególności z zakresu austriackiej szkoły ekonomii. Publikował m.in. w tygodnikach "Przegląd techniczny – Innowacje", "Najwyższy Czas!", oraz "Wprost". Był doradcą Polsko-Amerykańskiej Fundacji Edukacji i Rozwoju Ekonomicznego PAFERE. Jest też współzałożycielem szkoły przedsiębiorców Asbiro, w której działa od 2009 roku.