Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki To jest marketing! – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeBiznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość
19 min czytania
10 rozdziałów
5 czytelników
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Poznasz filozofię marketingu na miarę Ery Internetu.
2. Masowe reklamy miały sens w momencie, kiedy u szczytu popularności były masowe środki przekazu, teraz, w dobie Internetu, nie mają go już one zbyt wiele.
3. Reklama w Internecie ma wiele przyciągających nas cech, ma ona jednak również swoje ograniczenia.
4. Aby stworzyć coś co warto kupić, poznaj podstawowe ludzkie potrzeby lub pragnienia oraz upewnij się, że twój produkt właśnie je zaspokaja.
5. Twoja grupa docelowa powinna dzielić potrzebę, którą zaspokaja twój produkt oraz być otwarta na zmiany.
6. Możesz odnaleźć swoich odbiorców zajmując pozycję nietypową dla reprezentowanego przez ciebie zbioru wartości.
7. Aby zamienić swoją grupę docelową w posłuszne ci plemię, mów do nich językiem odzwierciedlającym ich wspólny światopogląd.
8. Możesz popchnąć członków swojego plemienia do działania, podważając ich status społeczny w sposób budzący napięcie.
9. Efekt sieci zapewnia potężną drogę do zbudowania mostu pomiędzy twoimi pierwszymi fanami, a ogółem społeczeństwa.
10. Podsumowanie