To jest marketing!
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
To jest marketing!
This Is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See
Autor: Seth Godin
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Poznasz filozofię marketingu na miarę Ery Internetu.
2. Masowe reklamy miały sens w momencie, kiedy u szczytu popularności były masowe środki przekazu, teraz, w dobie Internetu, nie mają go już one zbyt wiele.
3. Reklama w Internecie ma wiele przyciągających nas cech, ma ona jednak również swoje ograniczenia.
4. Aby stworzyć coś co warto kupić, poznaj podstawowe ludzkie potrzeby lub pragnienia oraz upewnij się, że twój produkt właśnie je zaspokaja.
5. Twoja grupa docelowa powinna dzielić potrzebę, którą zaspokaja twój produkt oraz być otwarta na zmiany.
6. Możesz odnaleźć swoich odbiorców zajmując pozycję nietypową dla reprezentowanego przez ciebie zbioru wartości.
7. Aby zamienić swoją grupę docelową w posłuszne ci plemię, mów do nich językiem odzwierciedlającym ich wspólny światopogląd.
8. Możesz popchnąć członków swojego plemienia do działania, podważając ich status społeczny w sposób budzący napięcie.
9. Efekt sieci zapewnia potężną drogę do zbudowania mostu pomiędzy twoimi pierwszymi fanami, a ogółem społeczeństwa.
10. Podsumowanie
19 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Poznasz filozofię marketingu na miarę Ery Internetu.
2. Masowe reklamy miały sens w momencie, kiedy u szczytu popularności były masowe środki przekazu, teraz, w dobie Internetu, nie mają go już one zbyt wiele.
3. Reklama w Internecie ma wiele przyciągających nas cech, ma ona jednak również swoje ograniczenia.
4. Aby stworzyć coś co warto kupić, poznaj podstawowe ludzkie potrzeby lub pragnienia oraz upewnij się, że twój produkt właśnie je zaspokaja.
5. Twoja grupa docelowa powinna dzielić potrzebę, którą zaspokaja twój produkt oraz być otwarta na zmiany.
6. Możesz odnaleźć swoich odbiorców zajmując pozycję nietypową dla reprezentowanego przez ciebie zbioru wartości.
7. Aby zamienić swoją grupę docelową w posłuszne ci plemię, mów do nich językiem odzwierciedlającym ich wspólny światopogląd.
8. Możesz popchnąć członków swojego plemienia do działania, podważając ich status społeczny w sposób budzący napięcie.
9. Efekt sieci zapewnia potężną drogę do zbudowania mostu pomiędzy twoimi pierwszymi fanami, a ogółem społeczeństwa.
10. Podsumowanie