Zakamarki marki



Autor: Paweł Tkaczyk



20 min czytania
21 rozdziałów



Spis treści:
1. W zakamarkach marki
2. Jak czytać „Zakamarki marki”?
3. Tymczasem na rynku
4. Dawno, dawno temu…
5. Czym jest budowanie marki?
6. Co to jest marka?
7. Strategia komunikacji marki
8. Porozmawiajmy o emocjach
9. W domu i w pracy, po pracy i poza domem
10. Ważne momenty
11. Produkt a usługa
12. Nasza pasta wybieli twoje zęby
13. Jak wzbudzić zainteresowanie?
14. Kilka słów o podejmowaniu decyzji
15. Kiedy chcesz wypuścić na rynek nowy produkt
16. Kiedy firma zmienia swój wizerunek
17. Identyfikacja wizualna
18. Nowy marketing
19. W świecie gier
20. Z doświadczenia
21. Zakończenie

Streszczenie

Książka Pawła Tkaczyka „Zakamarki marki” porusza szereg bardzo istotnych zagadnień z punktu widzenia budowania marki i tworzenia jej strategii komunikacyjnej. Wiedzę tę czytelnikowi przekazuje zaś doświadczony marketingowiec praktyk, a robi to w sposób przystępny i atrakcyjny, podpierając się licznymi przykładami. Pozycja nie jest więc typowym podręcznikiem marketingu, ale skupia się na ważnych momentach procesu tworzenia silnej marki i daje odpowiedź na pytanie, jak skutecznie wyróżnić się na przepełnionym rynku wśród rosnącej z dnia na dzień konkurencji.

Dla kogo?

  • Dla właścicieli firm,

  • Dla pracowników działu marketingu i PR,

  • Dla osób zainteresowanych marketingiem,

  • Dla studentów kierunków związanych z marketingiem, reklamą, PR.

O autorze

Paweł Tkaczyk jest właścicielem agencji MIDEA, która zajmuje się budowaniem silnych marek klientów. Jego klientami są między innymi SONY, HBO, Orange czy startupy takie jak LiveChat czy Brand24. Paweł Tkaczyk jest autorem trzech bestsellerowych książek ("Zakamarki marki", "Grywalizacja" oraz "Narratologia") oraz mówcą publicznym. Pisze regularnie do branżowych czasopism takich jak "Brief" czy "Marketing w praktyce".