Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem

Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust


Autor: Kate Hartley



20 min czytania
10 rozdziałów



Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Dowiesz się, jak stworzyć plan komunikacji kryzysowej umożliwiający twojej firmie przetrwanie każdej z burz.
2. Konsumenci budują ścisłe relacje z markami, które funkcjonują w przejrzysty i autentyczny sposób.
3. Marki mogą na różnorakie sposoby wywoływać oburzenie swoich klientów.
4. Media społecznościowe dają konsumentom możliwość pogrążenia marki.
5. Pierwszym krokiem podczas opracowywania planu komunikacji w czasie kryzysu, jest zdefiniowanie tego, czym właściwie jest „kryzys” dla twojej marki.
6. Przetrwanie twojej marki zależy od twojego kryzysowego planu.
7. W przypadku zaistnienia kryzysu, marki muszą reagować szybko i precyzyjnie.
8. Rzeczowa komunikacja w dobie kryzysu jest kluczowa dla zbudowania zaufania.
9. Przewódcy powinni przeprowadzać swoje firmy przez okres kryzysu, w sposób jasny i empatyczny, a także podejmując konkretne decyzje.
10. Podsumowanie

Streszczenie

„Komunikacja w kryzysie” (2019) podpowiada, w jaki sposób firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami delikatnie, a jednocześnie efektywnie w dobie kryzysu. Autorka Kate Hartley wyjaśnia, dlaczego zwyczajni ludzie, tak ściśle identyfikują się z markami, a także dlaczego media społecznościowe mogą być zagrożeniem dla biznesu. Proponuje również szereg przydatnych porad, jak egzekwować plan komunikacyjny w czasach kryzysu.

Dla kogo?

  • Specjalistów do spraw marketingu i wizerunku,

  • Firm podnoszących się z kryzysu,

  • Przywódców pragnących poszerzyć swoje umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego.

O autorze

Kate Hartley ma ponad 25-letnie doświadczenie w pracy Public Ralations, zarządzaniu reputacją firm i komunikacji kryzysowej. Jest współzałożycielką Polpeo - organizacji, która pomaga firmom w zarządzaniu kryzysem.