Komunikacja w kryzysie
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem
Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust
Autor: Kate Hartley
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Dowiesz się, jak stworzyć plan komunikacji kryzysowej umożliwiający twojej firmie przetrwanie każdej z burz.
2. Konsumenci budują ścisłe relacje z markami, które funkcjonują w przejrzysty i autentyczny sposób.
3. Marki mogą na różnorakie sposoby wywoływać oburzenie swoich klientów.
4. Media społecznościowe dają konsumentom możliwość pogrążenia marki.
5. Pierwszym krokiem podczas opracowywania planu komunikacji w czasie kryzysu, jest zdefiniowanie tego, czym właściwie jest „kryzys” dla twojej marki.
6. Przetrwanie twojej marki zależy od twojego kryzysowego planu.
7. W przypadku zaistnienia kryzysu, marki muszą reagować szybko i precyzyjnie.
8. Rzeczowa komunikacja w dobie kryzysu jest kluczowa dla zbudowania zaufania.
9. Przewódcy powinni przeprowadzać swoje firmy przez okres kryzysu, w sposób jasny i empatyczny, a także podejmując konkretne decyzje.
10. Podsumowanie
20 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Dowiesz się, jak stworzyć plan komunikacji kryzysowej umożliwiający twojej firmie przetrwanie każdej z burz.
2. Konsumenci budują ścisłe relacje z markami, które funkcjonują w przejrzysty i autentyczny sposób.
3. Marki mogą na różnorakie sposoby wywoływać oburzenie swoich klientów.
4. Media społecznościowe dają konsumentom możliwość pogrążenia marki.
5. Pierwszym krokiem podczas opracowywania planu komunikacji w czasie kryzysu, jest zdefiniowanie tego, czym właściwie jest „kryzys” dla twojej marki.
6. Przetrwanie twojej marki zależy od twojego kryzysowego planu.
7. W przypadku zaistnienia kryzysu, marki muszą reagować szybko i precyzyjnie.
8. Rzeczowa komunikacja w dobie kryzysu jest kluczowa dla zbudowania zaufania.
9. Przewódcy powinni przeprowadzać swoje firmy przez okres kryzysu, w sposób jasny i empatyczny, a także podejmując konkretne decyzje.
10. Podsumowanie