Goniąc czarne jednorożce: Jak polski Wilk z Wall Street został afrykańskim terrorystą



Autor: Marek Zmysłowski



13 min czytania
6 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Kultura prowadzenia biznesu w Afryce
2. Jak robić (albo i nie) start-up?
3. Afrykański rynek kopiowania pomysłów
4. Jak uruchomić portal?
5. Promowanie biznesu w Afryce
6. Biznes w Afryce, czyli problemy w raju

Streszczenie

Książka jest bardzo ciekawą opowieścią biznesmena o jego życiu zawodowym. Przekazuje on historię swojego życia, począwszy od pracy w MLM, poprzez zgłębianie świata start-up, kończąc na współpracy z globalnym liderem. Duża ilość biznesowych anegdot przeplata się z niesamowitymi historiami z życia wziętymi, dzięki czemu pozycję czyta się z zapartym tchem.

Dla kogo?

  • Dla osób, które uwielbiają czytać ciekawe biografie.

  • Dla przedsiębiorców, którzy lubią podejrzeć kulisy u konkurencji.

  • Dla pasjonatów Afryki, którzy chcą poczytać o tym, jak wygląda prowadzenie biznesu na tamtych terenach.

O autorze

Marek Zmysłowski to przedsiębiorca i inwestor, ekspert biznesu internetowego na rynkach wschodzących. Będąc entuzjastą Afryki, na Czarnym Kontynencie skupił całkowicie swoją działalność biznesową Jest m.in założycielem: HotelOnline.co – spółki budującej oprogramowanie dla branży hotelarskiej i Jumia Travel – największego w Afryce serwisu do rezerwacji hoteli online, który pozyskał finansowanie Rocket Internet i Goldman Sachs. Jest mentorem w projektach afrykańskich takich organizacji, jak Google czy Bank Światowy.