logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Wyznania człowieka reklamy – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Wyznania człowieka reklamy

Confessions of an Advertising Man
Autor: David Ogilvy


Biografia Biznes Firma Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż

15 min czytania
11 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. Starannie dobieraj swoich klientów i pielęgnuj długotrwałe relacje z nimi.
2. Zbuduj swój biznes będąc trwałym, wartościowym partnerem dla swoich klientów.
3. Bądź rzetelny/-a zarówno w swoich reklamach, jak i w kontaktach biznesowych - na dłuższą metę lepiej na tym wyjdziesz.
4. Zbuduj wspaniałą atmosferę pracy poprzez zatrudnianie sprawdzonych, solidnych pracowników z umiejętnościami i rzetelnością.
5. Aby wzbudzić oddanie i entuzjazm wśród swoich pracowników, wymagaj doskonałości i dawaj przykład.
6. Twoje reklamy powinny sprzedawać produkty, a nie bawić ludzi.
7. Aby przyciągnąć uwagę ludzi, używaj faktów, intryguj i korzystaj z badań.
8. Twórz ambitne kampanie i dokładnie je testuj.
9. Jako klient, znajdź wielką agencję i zrób wszystko, aby pomóc im stworzyć wspaniałe reklamy.
10. Rada dla młodych: pracuj ciężko, zostań specjalistą i wykorzystaj wielkie szanse.
11. Podsumowanie