Ogilvy o reklamie

Ogilvy on Advertising


Autor: David Ogilvy



13 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. O książce Davida Oglivy’ego
2. Dobra reklama dźwignią sukcesu
3. Konsekwencja kluczem do reklamowego sukcesu, czyli o wizerunku marki
4. Reklamy telewizyjne – chwyty o ponadprzeciętnej skuteczności
5. Skuteczność reklamy – nie tylko gotowy schemat
6. Czym jest direct-mail?
7. Reklama – ciemna strona mocy
8. O autorze – kim był David Oglivy?
9. Książka „Oglivy o reklamie” – podsumowanie

Streszczenie

Książka napisana przez człowieka okrzykniętego mianem ojca reklamy, Davida Oglivy'ego, to swoista biblia reklamy, w której znaleźć można recepturę na zabiegi mające na celu spopularyzować dany produkt, a także zwiększyć jego poziom sprzedaży. W tej pozycji czytelniczej znaleźć można wiele przydatnych wskazówek reklamowych, z którymi zapoznać powinni się nie tylko początkujący pracownicy agencji reklamowych, ale również specjaliści w tej dziedzinie.

Dla kogo?

  • dla twórców reklam

  • dla pracowników agencji reklamowych

  • dla specjalistów w dziedzinie reklamy

O autorze

David Ogilvy uznawany jest przez wielu za geniusza reklamy. Porzucił on pracę w Oxfordzie, aby pracować jako szef kuchni w Paryżu, a później jako sprzedawca chodzący od drzwi do drzwi klientów w Szkocji. Zajmował się też badaniami w Dr. Gallup’s Audience Research Institute. W końcu założył i zbudował jedną z najbardziej znanych na świecie agencji reklamowych, znaną dziś jako Ogilvy & Mather, która ma 450 biur na całym świecie.