Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Ogilvy on Advertising in the Digital Age


Autor: Miles Young



21 min czytania
14 rozdziałów



Spis treści:
1. Internet rodził się po cichutku, ale wybuchł z dużą siłą rażenia
2. Czas na ekosystem
3. Kto rządzi?
4. Treść i jej oblicza
5. Reklama to nauka czy sztuka?
6. Idea w reklamie
7. Dane w chmurce
8. Świat nowych mediów
9. Technika twórcza w reklamie cyfrowej
10. Kto wygra w walce o przyszłość cyfrową?
11. Polityka, turystyka i inne sprawy w cyfrowym świecie
12. Ucz się od najlepszych
13. Coś odchodzi, coś przychodzi
14. Wybiegamy w przyszłość

Streszczenie

Autor odświeża i przybliża czytelnikowi myśli i dokonania Davida Ogilvy, który uważany jest za geniusza reklamy wszech czasów. Jest to spojrzenie ucznia na osiągnięcia mistrza i mentora, które mimo upływu lat nadal są aktualne i potrzebne. M. Young trzy lata pracował w agencji reklamowej Oglivy & Mather, po czym został członkiem filii zarządu brytyjskiego, a następnie przez osiem lat był jej dyrektorem naczelnym. Od 1995 roku był prezesem filii Oglivy & Mather w Honkongu, będąc jednocześnie w zarządzie światowym wymienionej firmy. W 2016 roku mianowano go opiekunem New College w Oksfordzie. Książka M. Young’a jest jakby nowoczesną kontynuacją swoistego podręcznika Oglivy o reklamie. Jest skierowana do wszystkich zajmujących się reklamą lub planujących taką pracę podjąć. Znaleźć w niej można: poparte badaniami naukowymi rozważania dotyczące epoki cyfrowej, ilustrowane przykłady najlepszych kampanii reklamowych, praktyczne rady dla zajmujących się tą dziedziną. Książka jest bogato ilustrowana i, uwaga, pisana małą czcionką. Dobrze jest więc mieć okulary pod ręką.

Dla kogo?

  • Dla osób zajmujących się reklamą,

  • Dla osób zajmujących się sprzedażą.

O autorze

Miles Young był dyrektorem naczelnym agencji reklamowej Ogilvy & Mather w latach 2008-2016. Pracę w tej firmie rozpoczął w 1983 r., a w 1986 r. został członkiem zarządu jej filii brytyjskiej. W 1995 r. powołano go do zarządu światowego agencji i został prezesem filii Ogilvy & Mather Asia Pacific w Hongkongu. W październiku 2016 r. został mianowany opiekunem New College w Oksfordzie. Nadal pełni funkcję prezesa niewykonawczego agencji Ogilvy & Mather.