Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen



Autor: Donald Miller



18 min czytania
11 rozdziałów



Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Sprzedawaj swój produkt przez opanowanie zdolności opowiadania historii.
2. Twój przekaz marketingowy musi być jasny i przemawiać do potrzeb Twoich klientów.
3. W konstruowaniu swojego przekazu marketingowego trzymaj się 7-częściowego Podejścia StoryBrand.
4. Twoi klienci są bohaterami Twojej opowieści, więc skup się na ich pragnieniach.
5. Skup się na „przeciwniku” swojego klienta – jego problemach wewnętrznych, aby bardziej go wciągnąć.
6. Prowadź swojego klienta będąc zarówno empatycznym jak i autorytatywnym.
7. Aby zagwarantować zakup, wyłóż plan procesu lub plan porozumienia.
8. Pobudź swoich klientów do zakupów, dając im bezpośredni lub pośredni sygnał do działania.
9. Motywuj nadal swoich klientów do zakupów poprzez przypominanie im, co stracą, jeśli zrezygnują.
10. Pokaż swoim klientom, jak ich życie zmieni się dzieląc się z nimi Twoją wizją.
11. Podsumowanie

Streszczenie

Building a StoryBrand (2017) jest praktycznym przewodnikiem skutecznego promowania swojej firmy lub usług. Ukazując potęgę podejścia, opartego na siedmiu częściach opowiadania historii, to streszczenie pomoże Tobie i Twojej firmie stworzyć jasny przekaz, którego żaden klient nie zdoła zignorować.

Dla kogo?

  • Dla specjalistów od marketingu

  • Dla gawędziarzy

  • Dla liderów i managerów wyższego szczebla

O autorze

Donald Miller jest dyrektorem generalnym agencji marketingowej StoryBrand i autorem bestsellerów New York Timesa.