Model StoryBrand
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen
Autor: Donald Miller
Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Sprzedawaj swój produkt przez opanowanie zdolności opowiadania historii.
2. Twój przekaz marketingowy musi być jasny i przemawiać do potrzeb Twoich klientów.
3. W konstruowaniu swojego przekazu marketingowego trzymaj się 7-częściowego Podejścia StoryBrand.
4. Twoi klienci są bohaterami Twojej opowieści, więc skup się na ich pragnieniach.
5. Skup się na „przeciwniku” swojego klienta – jego problemach wewnętrznych, aby bardziej go wciągnąć.
6. Prowadź swojego klienta będąc zarówno empatycznym jak i autorytatywnym.
7. Aby zagwarantować zakup, wyłóż plan procesu lub plan porozumienia.
8. Pobudź swoich klientów do zakupów, dając im bezpośredni lub pośredni sygnał do działania.
9. Motywuj nadal swoich klientów do zakupów poprzez przypominanie im, co stracą, jeśli zrezygnują.
10. Pokaż swoim klientom, jak ich życie zmieni się dzieląc się z nimi Twoją wizją.
11. Podsumowanie
18 min czytania
11 rozdziałów
Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Sprzedawaj swój produkt przez opanowanie zdolności opowiadania historii.
2. Twój przekaz marketingowy musi być jasny i przemawiać do potrzeb Twoich klientów.
3. W konstruowaniu swojego przekazu marketingowego trzymaj się 7-częściowego Podejścia StoryBrand.
4. Twoi klienci są bohaterami Twojej opowieści, więc skup się na ich pragnieniach.
5. Skup się na „przeciwniku” swojego klienta – jego problemach wewnętrznych, aby bardziej go wciągnąć.
6. Prowadź swojego klienta będąc zarówno empatycznym jak i autorytatywnym.
7. Aby zagwarantować zakup, wyłóż plan procesu lub plan porozumienia.
8. Pobudź swoich klientów do zakupów, dając im bezpośredni lub pośredni sygnał do działania.
9. Motywuj nadal swoich klientów do zakupów poprzez przypominanie im, co stracą, jeśli zrezygnują.
10. Pokaż swoim klientom, jak ich życie zmieni się dzieląc się z nimi Twoją wizją.
11. Podsumowanie