logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Siła subskrypcji – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży

The Automatic Customer: Creating a Subscription Business in Any Industry
Autor: John Warrillow


Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Relacje z klientami Sprzedaż

15 min czytania
11 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Dowiedz się, dlaczego coraz więcej firm decyduje się na modele subskrypcyjne.
2. Usługi oparte na subskrypcji stanowią istotną część dzisiejszego świata biznesu.
3. Modele abonamentowe sprawiają, że Twoja firma staje się bardziej wartościowa i przyjemniejsza w prowadzeniu.
4. Jeśli pracujesz w e-commerce, wypróbuj modele z materiałami eksploatacyjnymi lub pudełkami niespodziankami.
5. Chcesz zbudować społeczność? Udostępnij ludziom sieci, z których będą mogli korzystać.
6. Jeżeli specjalizujesz się w ułatwianiu życia swoim klientom, zachowaj prostotę i skup się na oferowaniu spokoju ducha.
7. Jeśli sprzedajesz treści, korzystaj z członkostwa i modelu 'jedz ile chcesz'.
8. Wykorzystaj metodę subskrypcji, aby zaoferować elitarnym klientom priorytetowy dostęp.
9. Potrzebujesz nowego zestawu metryk dla subskrypcji.
10. Stosuj różne sztuczki, aby zachęcić potencjalnych klientów, którzy mogą być niechętni do zakupu subskrypcji.
11. Podsumowanie końcowe