Siła subskrypcji
Odblokuj dostęp do 598 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży
The Automatic Customer: Creating a Subscription Business in Any Industry
Autor: John Warrillow
Spis treści:
1. Dowiedz się, dlaczego coraz więcej firm decyduje się na modele subskrypcyjne.
2. Usługi oparte na subskrypcji stanowią istotną część dzisiejszego świata biznesu.
3. Modele abonamentowe sprawiają, że Twoja firma staje się bardziej wartościowa i przyjemniejsza w prowadzeniu.
4. Jeśli pracujesz w e-commerce, wypróbuj modele z materiałami eksploatacyjnymi lub pudełkami niespodziankami.
5. Chcesz zbudować społeczność? Udostępnij ludziom sieci, z których będą mogli korzystać.
6. Jeżeli specjalizujesz się w ułatwianiu życia swoim klientom, zachowaj prostotę i skup się na oferowaniu spokoju ducha.
7. Jeśli sprzedajesz treści, korzystaj z członkostwa i modelu 'jedz ile chcesz'.
8. Wykorzystaj metodę subskrypcji, aby zaoferować elitarnym klientom priorytetowy dostęp.
9. Potrzebujesz nowego zestawu metryk dla subskrypcji.
10. Stosuj różne sztuczki, aby zachęcić potencjalnych klientów, którzy mogą być niechętni do zakupu subskrypcji.
11. Podsumowanie końcowe
15 min czytania
11 rozdziałów
Spis treści:
1. Dowiedz się, dlaczego coraz więcej firm decyduje się na modele subskrypcyjne.
2. Usługi oparte na subskrypcji stanowią istotną część dzisiejszego świata biznesu.
3. Modele abonamentowe sprawiają, że Twoja firma staje się bardziej wartościowa i przyjemniejsza w prowadzeniu.
4. Jeśli pracujesz w e-commerce, wypróbuj modele z materiałami eksploatacyjnymi lub pudełkami niespodziankami.
5. Chcesz zbudować społeczność? Udostępnij ludziom sieci, z których będą mogli korzystać.
6. Jeżeli specjalizujesz się w ułatwianiu życia swoim klientom, zachowaj prostotę i skup się na oferowaniu spokoju ducha.
7. Jeśli sprzedajesz treści, korzystaj z członkostwa i modelu 'jedz ile chcesz'.
8. Wykorzystaj metodę subskrypcji, aby zaoferować elitarnym klientom priorytetowy dostęp.
9. Potrzebujesz nowego zestawu metryk dla subskrypcji.
10. Stosuj różne sztuczki, aby zachęcić potencjalnych klientów, którzy mogą być niechętni do zakupu subskrypcji.
11. Podsumowanie końcowe