Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży

The Automatic Customer: Creating a Subscription Business in Any Industry


Autor: John Warrillow



15 min czytania
11 rozdziałów



Spis treści:
1. Dowiedz się, dlaczego coraz więcej firm decyduje się na modele subskrypcyjne.
2. Usługi oparte na subskrypcji stanowią istotną część dzisiejszego świata biznesu.
3. Modele abonamentowe sprawiają, że Twoja firma staje się bardziej wartościowa i przyjemniejsza w prowadzeniu.
4. Jeśli pracujesz w e-commerce, wypróbuj modele z materiałami eksploatacyjnymi lub pudełkami niespodziankami.
5. Chcesz zbudować społeczność? Udostępnij ludziom sieci, z których będą mogli korzystać.
6. Jeżeli specjalizujesz się w ułatwianiu życia swoim klientom, zachowaj prostotę i skup się na oferowaniu spokoju ducha.
7. Jeśli sprzedajesz treści, korzystaj z członkostwa i modelu "jedz ile chcesz".
8. Wykorzystaj metodę subskrypcji, aby zaoferować elitarnym klientom priorytetowy dostęp.
9. Potrzebujesz nowego zestawu metryk dla subskrypcji.
10. Stosuj różne sztuczki, aby zachęcić potencjalnych klientów, którzy mogą być niechętni do zakupu subskrypcji.
11. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Od artykułów spożywczych, przez dostęp do stoków narciarskich, po płyty MP3 - dziś wszystkie rodzaje biznesu działają w oparciu o subskrypcję i wszyscy, od gigantów takich jak Amazon, po małe lokalne firmy, czerpią z tego korzyści. Książka Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży przedstawia wiele modeli, które możesz zastosować, wyjaśnia, jak ocenić sukces i daje wskazówki, jak utrzymać dobrą passę.

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców i ludzi zainteresowanych biznesem,

  • Każdego kto chce oprzeć swą działalność na zasadach subskrypcji,

  • Każdego kto chce zrozumieć jak działają subskrypcje.

O autorze

John Warrilow samodzielnie założył i sprzedał cztery firmy. Opracował także narzędzie 'The Sellability Score', które ocenia atrakcyjność film dla potencjalnych nabywców. Jest także założycielem 'The Value Builder System', firmy, której celem jest pomaganie firmom w zwiększaniu ich wartości.