Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację

Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days


Autor: Joey Coleman



13 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Poznaj sekrety utrzymania klientów od wielokrotnie nagradzanego eksperta.
2. Nieskazitelna jakość obsługi klienta może prowadzić do niezachwianej wierności ze strony klientów.
3. Nowi klienci często odchodzą z powodu złych doświadczeń posprzedażowych.
4. Przedsiębiorstwa tracą klientów z powodu wadliwego doświadczenia klienta oraz przez przedkładanie sprzedaży nad utrzymanie klienta.
5. Większość firm ma niewielkie pojęcie o tym, co decyduje o dobrej obsłudze klienta.
6. Podróż klienta zaczyna się od trzech faz, które zawierają pozytywny odlot, po którym następują wyrzuty sumienia kupującego.
7. Odpowiednie zachęty i dobre wyczucie czasu mogą sprawić, że zadowoleni klienci staną się orędownikami Twojej firmy.
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację (2018) jest pełna porad dla firm, które chcą zapewnić klientom doskonałą jakość świadczonych usług. Bez względu na to, czy Twoja firma jest duża czy mała, globalna czy lokalna, autor Joey Coleman ma dla Ciebie kilka cennych wskazówek. Oprócz wyjaśnienia, dlaczego doświadczenie klienta jest tak ważne, autor opisuje wiele sposobów, w jakie jest ono pomijane. Jak wyjaśnia Coleman, zrozumienie pragnień, obaw i emocji klientów pozwoli Ci zatrzymać ich i korzystać z ich wsparcia - a to zaprocentuje w postaci znacznych dywidend.

Dla kogo?

  • Ludzi na wyższych stopniach kariery, którzy chcą zwiększyć sprzedać,

  • Przedstawicieli obsługi klienta,

  • Czytelników zainteresowanych poznaniem nowych zagadnień biznesowych.

O autorze

Joey Coleman to założycie firmy Design Symphony, która koncentruje się na tworzeniu unikalnych i niezapomnianych doświadczeń klientów. Współpracował z wieloma znanymi markami (od NASA po Zappos), a jego strategie były wykorzystywane przez firmy z listy Fortune 500, jak również przez ambitne startupy.