Nigdy więcej nie trać Klienta
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Nigdy więcej nie trać Klienta. Masz 100 dni na zmianę pojedynczej sprzedaży w długotrwałą relację
Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days
Autor: Joey Coleman
Spis treści:
1. Poznaj sekrety utrzymania klientów od wielokrotnie nagradzanego eksperta.
2. Nieskazitelna jakość obsługi klienta może prowadzić do niezachwianej wierności ze strony klientów.
3. Nowi klienci często odchodzą z powodu złych doświadczeń posprzedażowych.
4. Przedsiębiorstwa tracą klientów z powodu wadliwego doświadczenia klienta oraz przez przedkładanie sprzedaży nad utrzymanie klienta.
5. Większość firm ma niewielkie pojęcie o tym, co decyduje o dobrej obsłudze klienta.
6. Podróż klienta zaczyna się od trzech faz, które zawierają pozytywny odlot, po którym następują wyrzuty sumienia kupującego.
7. Odpowiednie zachęty i dobre wyczucie czasu mogą sprawić, że zadowoleni klienci staną się orędownikami Twojej firmy.
8. Podsumowanie końcowe
13 min czytania
8 rozdziałów
Spis treści:
1. Poznaj sekrety utrzymania klientów od wielokrotnie nagradzanego eksperta.
2. Nieskazitelna jakość obsługi klienta może prowadzić do niezachwianej wierności ze strony klientów.
3. Nowi klienci często odchodzą z powodu złych doświadczeń posprzedażowych.
4. Przedsiębiorstwa tracą klientów z powodu wadliwego doświadczenia klienta oraz przez przedkładanie sprzedaży nad utrzymanie klienta.
5. Większość firm ma niewielkie pojęcie o tym, co decyduje o dobrej obsłudze klienta.
6. Podróż klienta zaczyna się od trzech faz, które zawierają pozytywny odlot, po którym następują wyrzuty sumienia kupującego.
7. Odpowiednie zachęty i dobre wyczucie czasu mogą sprawić, że zadowoleni klienci staną się orędownikami Twojej firmy.
8. Podsumowanie końcowe