Sekrety skutecznej sprzedaży

The Secrets of Closing the Sale


Autor: Zig Ziglar



13 min czytania
8 rozdziałów



Spis treści:
1. Dział Handlowy nie dla każdego
2. Łowca klientów, czyli jak zachować otwarty umysł
3. Osobista walka o najlepsze wyniki
4. Przygotowanie procesu sprzedaży
5. Zrozumienie klienta kluczem do sukcesu
6. Spersonalizowana prezentacja produktu
7. Kiedy klient nie chce kupić…
8. Podsumowanie

Streszczenie

Sprzedaż jest umiejętnością jak każda inna. Każdy, kto umiejętnie wykonuje zawód handlowca, ma ogromne szanse na osiągnięcie satysfakcji z życia zawodowego oraz adekwatnej gratyfikacji finansowej. Trzeba zacząć od zmiany optyki, bo sprzedaż powinna się opierać na relacji win-win i rozwiązywaniu potrzeb klienta. Zapomnij o nachalnym wciskaniu produktów osobom, które nie odczuwają po zakupie żadnej korzyści.

Dla kogo?

  • Dla sprzedawców, którzy chcą maksymalizować wyniki swojej pracy,

  • Dla osób, które w dziale sprzedaży widzą swoją przyszłość,

  • Dla sceptyków, którzy błędnie myślą że sprzedaż wiąże się z nachalnością i namawianiem do marnowania pieniędzy.

O autorze

Zig Ziglar (ur. jako Hilary Hinton Ziglar) był amerykańskim trenerem motywacyjnym i pisarzem. Przyszedł na świat na południu Stanów Zjednoczonych, w Alabamie, jako jedno z dwanaściorga dzieci. W czasie II wojny światowej służył w US Navy. Po wojnie przez ponad 20 lat pracował z wielkimi sukcesami w handlu. W 1968 roku został zastał zastępcą kierownika do spraw treningu motywacyjnego w firmie Automotive Performance. Od tego czasu rozpoczęła się jego kariera w branży treningów motywacyjnych. Ziglar jest autorem ponad 30 książek.