Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.

Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising


Autor: Ryan Holiday



12 min czytania
8 rozdziałów



Spis treści:
1. Łatwo, skutecznie i tanio zdobywaj klientów poprzez technikę zwaną growth hackingiem.
2. Growth hacking to nowoczesna, nie wymagająca dużych nakładów finansowych forma marketingu, której celem jest szybki wzrost.
3. Pierwszym krokiem do growth hacking jest zorientowanie się czego ludzie tak naprawdę oczekują od twojego produktu.
4. Stworzenie oferty skierowanej do właściwej grupy osób jest najskuteczniejszą strategią rozwoju dla start-upu.
5. Trzeci etap growth hackingu polega na rozpowszechnieniu Twojego produktu w internecie.
6. Czwarty krok growth hackingu koncentruje się na ciągłym ulepszaniu produktu, w celu zachowania klientów.
7. Autor skutecznie wykorzystał marketing growth-hacker do promocji tej książki!
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy odchodzi od tradycyjnych praktyk marketingowych, opierając się w dużej mierze na wykorzystywaniu danych o użytkownikach i przemyślanym kształtowaniu produktów. Ta książka ilustruje, w jaki sposób czołowe firmy technologiczne, takie jak Dropbox i Instagram, wykorzystały tę strategię, by zdobyć miliony użytkowników.

Dla kogo?

  • Każdego, kto chce zbudować firmę typu start-up;

  • dla każdego, kto pracuje w branży reklamowej lub marketingowej,

  • członków kadry kierowniczej chcących wprowadzić w życie najnowocześniejsze techniki biznesowe.

O autorze

Ryan Holiday to światowej sławy strateg, pisarz i domorosły filozof. Zaczął swoją karierę mając 19 lat i od razu pracował dla uznanych pisarzy takich jak Tucker Max czy Robert Greene. Mając 21 lat został jednym z szefów marketingu międzynarodowej marki modowej American Apparel. Potem pomagał jeszcze większym: jego klienci to między innymi Tony Robbins, Tim Ferriss, Google a także wydawnictwo Penguin.