Kluczowe rozmowy
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Kluczowe rozmowy: Jak prowadzić rozmowę, gdy stawka w grze jest wysoka
Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes Are High
Autorzy: Kerry Patterson, Joseph Grenny
Spis treści:
1. Naucz się, jak poruszać czułe tematy bez stąpania po cienkim lodzie.
2. Kluczowe rozmowy wzbudzają nadmiernie emocjonalne i irracjonalne reakcje.
3. Najlepsze pomysły powstają tylko wtedy, gdy ludzie swobodnie wymieniają się informacjami w kluczowych rozmowach.
4. Skup się na swoich zadaniach w trakcie ważnej rozmowy, aby uniknąć nadmiernych emocji.
5. Ludzie są bardziej skłonni do agresywnych zachowań w rozmowach, w których nie czują się
6. Stwórz bezpieczne rozmowy, upewniając się, że ludzie czują, że szanujesz ich i ich zainteresowania.
7. Zapanuj nad swoimi emocjami, upewniając się że dobrze wszystko zrozumiałeś.
8. Spraw, by inni czuli się bezpiecznie podczas rozmowy, tworząc atmosferę, w której czują, że ich opinie są doceniane.
9. Wybierz odpowiedni sposób podejmowania decyzji i jasny podział obowiązków, aby przełożyć rozmowę na działanie.
10. Podsumowanie końcowe
14 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. Naucz się, jak poruszać czułe tematy bez stąpania po cienkim lodzie.
2. Kluczowe rozmowy wzbudzają nadmiernie emocjonalne i irracjonalne reakcje.
3. Najlepsze pomysły powstają tylko wtedy, gdy ludzie swobodnie wymieniają się informacjami w kluczowych rozmowach.
4. Skup się na swoich zadaniach w trakcie ważnej rozmowy, aby uniknąć nadmiernych emocji.
5. Ludzie są bardziej skłonni do agresywnych zachowań w rozmowach, w których nie czują się
6. Stwórz bezpieczne rozmowy, upewniając się, że ludzie czują, że szanujesz ich i ich zainteresowania.
7. Zapanuj nad swoimi emocjami, upewniając się że dobrze wszystko zrozumiałeś.
8. Spraw, by inni czuli się bezpiecznie podczas rozmowy, tworząc atmosferę, w której czują, że ich opinie są doceniane.
9. Wybierz odpowiedni sposób podejmowania decyzji i jasny podział obowiązków, aby przełożyć rozmowę na działanie.
10. Podsumowanie końcowe