logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Przyczepne historie – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die
Autorzy: Chip Heath, Dan Heath


Biznes Filozofia Komunikacja Przywództwo Psychologia Umiejętności komunikacyjne

11 min czytania
10 rozdziałów
6 czytelników



Spis treści:
1. Wszystkie koncepcje można zaprezentować w taki sposób, aby trzymały się kupy.
2. Chwytliwy pomysł musi być prosty.
3. Pomysł musi być zaskakujący.
4. Ludzka ciekawość pomaga w realizacji pomysłów.
5. Najlepsze pomysły są dobrze opisane i konkretne.
6. Ciekawy pomysł musi być wiarygodny.
7. Emocje inspirują ludzi do działania.
8. Nawoływania do działania są najskuteczniejsze, jeśli jest w nich coś dla odbiorców.
9. Pomysły najlepiej się przyjmują, gdy są opowiedziane w formie historii.
10. Podsumowanie końcowe