Przebij się! Jak możesz osiągnąć to co zbudowali najlepsi przedsiębiorcy biznes i mocną markę

Crushing It!: How Great Entrepreneurs Build Their Business and Influence-and How You Can, Too


Autor: Gary Vaynerchuk



21 min czytania
12 rozdziałów



Spis treści:
1. Czego mogę się nauczyć? Znajdź własną drogę do sukcesu.
2. Silna i osobista marka online jest jedną z najoczywistszych ścieżek do przedsiębiorczego sukcesu.
3. Budowanie marki osobistej oferuje wiele ścieżek do osobistego finansowego sukcesu.
4. Istnieje siedem zasad, które naprawdę mają znaczenie, jeśli chodzi o tworzenie kontentu w mediach społecznościowych.
5. Nie martw się tworzeniem kontentu. Zamiast tego – dokumentuj.
6. Snapchat oferuje odczarowaną rzeczywistość i prawdziwy test Twoich umiejętności brandingowych.
7. Twitter jest idealnym miejscem, aby być zauważonym przez specyficzną grupę odbiorców.
8. YouTube jest najlepszą platformą, aby zgromadzić bogactwo oraz możliwości i powinieneś zacząć już teraz.
9. Facebook nadal łączy sprytną dystrybucję z innowacjami, aby pozostać liderem w branży.
10. Instagram jest ważniejszy niż cokolwiek, oferując szeroki wybór kontentu i dużą odkrywalność.
11. Najgorętszym trendem w tej chwili są media operujące mówionym słowem: zacznij, zanim będzie zbyt późno.
12. Podsumowanie

Streszczenie

Crushing it! (2008) wyjaśnia i pokazuje, dlaczego posiadanie silnej marki osobistej jest niezbędne w biznesie. Rozwijając kluczowe idee z bestsellera autora z 2009 pt. „Crush it!”, autor czerpie ze swojego doświadczenia oraz doświadczenia czytelników i udowadnia, że zauważalna obecność na wielu platformach społecznościowych jest kluczem do sukcesu.

Dla kogo?

  • Dla wschodzących i doświadczonych przedsiębiorców gotowych przenieść swój biznes na kolejny poziom.

  • Dla pracowników, którzy chcą zwiększyć swoje możliwości zawodowe.

  • Dla ludzi, którzy rozumieją wagę zmiany, jaką przynoszą media społecznościowe w prowadzeniu biznesu.

O autorze

Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić!