Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu

Making Ideas Happen: Overcoming the Obstacles Between Vision and Reality


Autor: Scott Belsky



16 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Dowiesz się jak urzeczywistnić swoje wspaniałe pomysły.
2. Każde zadanie można podzielić na kolejne kroki do wykonania, punkty odniesienia, a także elementy, z którymi należy się wstrzymać.
3. Myśl w kategoriach poszczególnych działań, a prace nad twoim projektem zawsze będą posuwać się naprzód.
4. Czas poświęcony na reakcje jest czasem straconym.
5. Większość projektów nie upada z powodu złych pomysłów, ale kiepskiego wykonania.
6. Współpraca pomiędzy różnymi typami ludzi może pomóc zniwelować twoje osobiste niedociągnięcia.
7. Jeżeli chcesz, aby twój pomysł upadł, jak najdłużej utrzymuj go w tajemnicy.
8. Sukces kreatywnego zespołu zależy od właściwego połączenia inicjatorów oraz sceptyków.
9. Wykorzystanie kreatywnego zespołu do maksimum wiąże się z koniecznością posiadania szczególnego typu przywódcy.
10. Podsumowanie

Streszczenie

„Realizacja genialnych pomysłów” to książka rozprawiająca się z przeszkodami znajdującymi sę między twoimi świetnymi pomysłami, a ich realizacją. Pozwala nam ona zapoznać się ze sposobami, dzięki którym odnoszący sukcesy indywidualiści, ale również całe działy odpowiedzialne za kreatywność, pokonują te przeszkody. Oferuje przy tym przykłady, zaczerpnięte z życia i rozwoju nie tylko wiodących światowych marek, ale również niezwykle kreatywnych umysłów.

Dla kogo?

  • Każdego, kto w swojej pracy musi być kreatywny,

  • Wszystkich początkujących przedsiębiorców,

  • Każdego, kto miał w swoim życiu wiele genialnych pomysłów, których nigdy nie zrealizował.

O autorze

Scott Belsky jest wiceprezesem ds. społeczności w firmie Adobe, a także założycielem i dyrektorem generalnym platformy Behance służącej do promowania projektów graficznych. Był konsultantem firm z listy Fortune 500 i gigantów nowych mediów, a także wykładał gościnnie na Cornell University, Harvard University i UC Berkeley. W 2010 roku Scott Belsky znalazł się na liście "100 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie" magazynu Fast Company.