Przygotowani na wszystko. 52 zasady efektywności według metody Getting Things Done

Ready for Anything: 52 Productivity Principles for Getting Things Done


Autor: David Allen



14 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak zrobić w swoim życiu miejsce na kreatywne i satysfakcjonujące projekty.
2. Nadmiar spraw na głowie będzie hamował Twoją kreatywność.
3. Aby zmaksymalizować swoją kreatywność, nie trzymaj wszystkich obiecujących pomysłów i planów w swojej głowie.
4. Świadomość swojej pracy, celów i bieżących zadań pozwoli Ci na podejmowanie dobrych decyzji dotyczących przyszłej pracy.
5. Najlepsze plany przygotowują z wyprzedzeniem na wszelkie przeszkody.
6. Właściwy rodzaj organizacji pomoże Ci zrealizować zadania i wykonać kreatywną pracę.
7. Poświęcanie zbyt dużej uwagi na organizowanie Twojego życia może powstrzymać Cię od załatwiania spraw, bądź bycia kreatywnym.
8. Aby osiągnąć swoje długoterminowe cele, przełóż je na krótkoterminowe kroki.
9. Jeśli zespół nie radzi sobie z realizacją zadań, poprawa komunikacji w zespole może pomóc.
10. Podsumowanie

Streszczenie

W książce "Przygotowani na wszystko" David Allen, ekspert w dziedzinie produktywności przedstawia szereg technik, które pomogą Ci oczyścić umysł i biurko, uporać się z przeszkodami i przygotować się na wszystkie kreatywne, wymagające i satysfakcjonujące projekty, które pojawią się na Twojej drodze. Dodatkowo, książka służy jako wprowadzenie do ogólnych zasad przełomowego systemu produktywności Allena.

Dla kogo?

  • Dla każdego, kto chce zrobić w swoim życiu miejsce na pracę nad projektami, które kocha,

  • Dla każdego, kto polubił „Getting Things Done” i chce dowiedzieć się więcej o tym systemie,

  • Dla każdego, kto jest niezadowolony z konwencjonalnych metod zarządzania czasem.

O autorze

David Allen uważany jest za jednego z wiodących ekspertów w dziedzinie produktywności organizacyjnej i osobistej. Stworzył metodę efektywnego zarządzania czasem, którą nazwał Getting Things Done. Jest również pisarzem, który napisał wiele książek i artykułów na temat samozarządzania i produktywności.