Metoda Lean Startup
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
Autor: Eric Ries
Spis treści:
1. Startupami należy zarządzać zupełnie inaczej niż firmami z ugruntowanymi już na rynku pozycjami.
2. Celem każdego startupu jest odnalezienie zrównoważonego modelu biznesowego.
3. Odnajdź swój zrównoważony model biznesowy korzystając z certyfikowanych nauk.
4. Akt wiary: przetestuj hipotezy o swojej wartości i prawdopodobieństwie rozwoju.
5. Stwórz próbki swojego produktu, aby sprawdzić swój pomysł na docelowym rynku.
6. Twórz, sprawdzaj i ucz się – tak często i tak szybko, jak to tylko możliwe.
7. Aby zoptymalizować swój produkt wykorzystuj Testy A/B.
8. Aby odnaleźć właściwy dla siebie model biznesowy, zazwyczaj musisz obrócić się wokół własnej osi.
9. Każda początkująca firma powinna najpierw skupić się na jednym silniku napędzającym ich rozwój.
10. Wskaźniki popularności są zazwyczaj bardzo pochlebne, ale również mylące – raczej nie pomogą ci one w odnalezieniu zrównoważonego modelu biznesowego.
11. Każda początkująca firma musi zdefiniować kluczowe dla siebie wskaźniki oraz właściwie je analizować.
12. Podsumowanie
19 min czytania
12 rozdziałów
Spis treści:
1. Startupami należy zarządzać zupełnie inaczej niż firmami z ugruntowanymi już na rynku pozycjami.
2. Celem każdego startupu jest odnalezienie zrównoważonego modelu biznesowego.
3. Odnajdź swój zrównoważony model biznesowy korzystając z certyfikowanych nauk.
4. Akt wiary: przetestuj hipotezy o swojej wartości i prawdopodobieństwie rozwoju.
5. Stwórz próbki swojego produktu, aby sprawdzić swój pomysł na docelowym rynku.
6. Twórz, sprawdzaj i ucz się – tak często i tak szybko, jak to tylko możliwe.
7. Aby zoptymalizować swój produkt wykorzystuj Testy A/B.
8. Aby odnaleźć właściwy dla siebie model biznesowy, zazwyczaj musisz obrócić się wokół własnej osi.
9. Każda początkująca firma powinna najpierw skupić się na jednym silniku napędzającym ich rozwój.
10. Wskaźniki popularności są zazwyczaj bardzo pochlebne, ale również mylące – raczej nie pomogą ci one w odnalezieniu zrównoważonego modelu biznesowego.
11. Każda początkująca firma musi zdefiniować kluczowe dla siebie wskaźniki oraz właściwie je analizować.
12. Podsumowanie