Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Dodatek gratis! – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeDodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea
Autor: Seth GodinMarketing i reklama Sprzedaż
22 min czytania
12 rozdziałów
2 czytelników
Spis treści:
1. Wynieś swoją grę marketingową na wyższy poziom, skupiając się na małych rzeczach.
2. Drogie kampanie reklamowe i wprowadzanie wielkich nowości nie są już przepustką do sukcesu.
3. Dzięki wynalazkom na małą skalę masz większe szanse na osiągnięcie zysku w dzisiejszej gospodarce.
4. Jeżeli chcesz, aby Twoja miękka innowacja okazała się sukcesem, musi ona sprawić, że Twój produkt lub usługa staną się wyjątkowe i pożądane.
5. Użyj techniki edgecraft, aby zapewnić Sobie i Twoim klientom gratisową korzyść.
6. Przy wymyślaniu pomysłów myśl nieszablonowo i nie bój się wyjść poza swoją branżę
7. Ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia!
8. Twoja własna organizacja będzie często główną przeszkodą na drodze do realizacji Twojego pomysłu.
9. Musisz przekonać swoich współpracowników o zasadności swojego pomysłu.
10. Ponadto musisz przekonać swoich współpracowników, że Twój pomysł jest wart realizacji.
11. Przed przedstawieniem swojego pomysłu, upewnij się, że zbudowałeś swoją reputację jako lider.
12. Podsumowanie końcowe