Free Prize Inside
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea
Autor: Seth Godin
Spis treści:
1. Wynieś swoją grę marketingową na wyższy poziom, skupiając się na małych rzeczach.
2. Drogie kampanie reklamowe i wprowadzanie wielkich nowości nie są już przepustką do sukcesu.
3. Dzięki wynalazkom na małą skalę masz większe szanse na osiągnięcie zysku w dzisiejszej gospodarce.
4. Jeżeli chcesz, aby Twoja miękka innowacja okazała się sukcesem, musi ona sprawić, że Twój produkt lub usługa staną się wyjątkowe i pożądane.
5. Użyj techniki edgecraft, aby zapewnić Sobie i Twoim klientom gratisową korzyść.
6. Przy wymyślaniu pomysłów myśl nieszablonowo i nie bój się wyjść poza swoją branżę
7. Ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia!
8. Twoja własna organizacja będzie często główną przeszkodą na drodze do realizacji Twojego pomysłu.
9. Musisz przekonać swoich współpracowników o zasadności swojego pomysłu.
10. Ponadto musisz przekonać swoich współpracowników, że Twój pomysł jest wart realizacji.
11. Przed przedstawieniem swojego pomysłu, upewnij się, że zbudowałeś swoją reputację jako lider.
12. Podsumowanie końcowe
22 min czytania
12 rozdziałów
Spis treści:
1. Wynieś swoją grę marketingową na wyższy poziom, skupiając się na małych rzeczach.
2. Drogie kampanie reklamowe i wprowadzanie wielkich nowości nie są już przepustką do sukcesu.
3. Dzięki wynalazkom na małą skalę masz większe szanse na osiągnięcie zysku w dzisiejszej gospodarce.
4. Jeżeli chcesz, aby Twoja miękka innowacja okazała się sukcesem, musi ona sprawić, że Twój produkt lub usługa staną się wyjątkowe i pożądane.
5. Użyj techniki edgecraft, aby zapewnić Sobie i Twoim klientom gratisową korzyść.
6. Przy wymyślaniu pomysłów myśl nieszablonowo i nie bój się wyjść poza swoją branżę
7. Ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia!
8. Twoja własna organizacja będzie często główną przeszkodą na drodze do realizacji Twojego pomysłu.
9. Musisz przekonać swoich współpracowników o zasadności swojego pomysłu.
10. Ponadto musisz przekonać swoich współpracowników, że Twój pomysł jest wart realizacji.
11. Przed przedstawieniem swojego pomysłu, upewnij się, że zbudowałeś swoją reputację jako lider.
12. Podsumowanie końcowe