Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea



Autor: Seth Godin



22 min czytania
12 rozdziałów



Spis treści:
1. Wynieś swoją grę marketingową na wyższy poziom, skupiając się na małych rzeczach.
2. Drogie kampanie reklamowe i wprowadzanie wielkich nowości nie są już przepustką do sukcesu.
3. Dzięki wynalazkom na małą skalę masz większe szanse na osiągnięcie zysku w dzisiejszej gospodarce.
4. Jeżeli chcesz, aby Twoja miękka innowacja okazała się sukcesem, musi ona sprawić, że Twój produkt lub usługa staną się wyjątkowe i pożądane.
5. Użyj techniki edgecraft, aby zapewnić Sobie i Twoim klientom gratisową korzyść.
6. Przy wymyślaniu pomysłów myśl nieszablonowo i nie bój się wyjść poza swoją branżę
7. Ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia!
8. Twoja własna organizacja będzie często główną przeszkodą na drodze do realizacji Twojego pomysłu.
9. Musisz przekonać swoich współpracowników o zasadności swojego pomysłu.
10. Ponadto musisz przekonać swoich współpracowników, że Twój pomysł jest wart realizacji.
11. Przed przedstawieniem swojego pomysłu, upewnij się, że zbudowałeś swoją reputację jako lider.
12. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Free Prize Inside: The Next Big Marketing Idea (2004) dostarcza konkretnych odpowiedzi na jedno z najbardziej palących pytań stojących przed marketerami, przedsiębiorcami i właścicielami firm w dzisiejszych czasach: Jak wyróżnić się z tłumu i dotrzeć do odbiorców w świecie, w którym ludzie nie zwracają już uwagi na tradycyjną reklamę?
Seth Godin pokazuje, że wykorzystując siłę innowacji na małą skalę, możesz sprawić, że Twój produkt, usługa lub firma będą tak niezwykłe, że wygenerują tyle szumu, by przebić się przez zgiełk współczesnego świata.

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców pragnących wykorzystać swój kolejny wielki pomysł,

  • Marketerów poszukujących alternatywy dla tradycyjnej reklamy,

  • Właścicieli firm, którzy chcą zapewnić swojemu produktowi lub usłudze przewagę.

O autorze

Seth Godin jest odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, pedagogiem, autorem i mówcą na temat marketingu i przywództwa. Założył dwie firmy, Squidoo i Yoyodyne. Napisał również 18 książek. Prowadził szereg warsztatów marketingowych, seminariów i kursów. Jest autorem bardzo popularnego bloga 'Seth’s Blog'.