Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować

The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit


Autor: Seth Godin



16 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Odkryj sekrety dotrzymywania terminów projektów i dowiedz się, kiedy warto się wycofać.
2. Bez względu na to, jaki jest Twój cel, na pewno doświadczysz trudności lub okresów zmagań.
3. Bycie liderem wiąże się z dużymi nagrodami, jak również z mniej oczywistymi korzyściami.
4. Aby odnieść sukces, ważne jest, aby wyspecjalizować się i nauczyć się, jak odejść w przemyślany sposób.
5. W każdym biznesowym lub osobistym przedsięwzięciu czeka Cię tytułowy "dołek".
6. Sukces wynika z podejmowania wyzwań, które niosą ze sobą trudności i zmuszają nas do przekraczania naszych granic.
7. Konkurencja wykorzysta Twoje problemy na swoją korzyść, ale jeśli je pokonasz, pozwoli Ci to wybić się ponad przeciętność.
8. Aby przetrzymać chwilowe trudności, musisz rozwinąć w sobie hart ducha i cierpliwość.
9. Gdy nastaną trudne czasy, nie porzucaj zdobytego doświadczenia i upewnij się, że zbadałaś wszystkie możliwości.
10. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (2007) dotyczy wspólnej walki, z którą wszyscy się zmagamy, gdy przystępujemy do realizacji ambitnego projektu lub rozpoczynamy nową ścieżkę kariery. Jak wskazuje autor Seth Godin, możemy znacznie zwiększyć nasze szanse na sukces, przygotowując się na nieuchronne zderzenie z trudami dzisiejszej rzeczywistości. Poprzez podejmowanie trudnych wyborów, unikanie rozproszenia uwagi i ustalanie priorytetów, można doskonale przygotować się do wyjścia z kryzysu silniejszym, niż się było przedtem.

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców,

  • Ambitnych ludzi,

  • Ludzi, którzy mają problemy z finalizacją przedsięwzięć.

O autorze

Seth Godin jest odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, pedagogiem, autorem i mówcą na temat marketingu i przywództwa. Założył dwie firmy, Squidoo i Yoyodyne. Napisał również 18 książek. Prowadził szereg warsztatów marketingowych, seminariów i kursów. Jest autorem bardzo popularnego bloga 'Seth’s Blog'.