logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Marketing partyzancki – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Guerrilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business
Autorzy: Jay Conrad Levinson, Seth Godin


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość

14 min czytania
10 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. Poznaj sposoby na uzyskanie większych korzyści z działań marketingowych.
2. Działania marketingowe to nieustanny proces obejmujący wszystkie aspekty, które pozwalają Twojej firmie zaprezentować się światu.
3. Innowacyjny i stosunkowo niedrogi: marketing partyzancki jest idealny dla małych firm.
4. Zanim pomyślisz o konkretnych krokach, musisz odpowiednio ukierunkować swoją kampanię.
5. Każda kampania marketingu partyzanckiego opiera się na siedmiu kluczowych decyzjach.
6. Aby odnieść sukces na rynku, musisz wybrać odpowiednie medium społecznościowe.
7. E-marketing jest skuteczną bronią dla wszystkich rodzajów firm.
8. Ludzie kochają darmowe rzeczy, dlatego możesz również reklamować swój produkt poprzez udostępnianie darmowych informacji.
9. Niemedialne metody marketingowe są często mniej kosztowne i równie skuteczne.
10. Podsumowanie końcowe