Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Guerrilla Marketing: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your Small Business


Autorzy: Jay Conrad Levinson, Seth Godin



14 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Poznaj sposoby na uzyskanie większych korzyści z działań marketingowych.
2. Działania marketingowe to nieustanny proces obejmujący wszystkie aspekty, które pozwalają Twojej firmie zaprezentować się światu.
3. Innowacyjny i stosunkowo niedrogi: marketing partyzancki jest idealny dla małych firm.
4. Zanim pomyślisz o konkretnych krokach, musisz odpowiednio ukierunkować swoją kampanię.
5. Każda kampania marketingu partyzanckiego opiera się na siedmiu kluczowych decyzjach.
6. Aby odnieść sukces na rynku, musisz wybrać odpowiednie medium społecznościowe.
7. E-marketing jest skuteczną bronią dla wszystkich rodzajów firm.
8. Ludzie kochają darmowe rzeczy, dlatego możesz również reklamować swój produkt poprzez udostępnianie darmowych informacji.
9. Niemedialne metody marketingowe są często mniej kosztowne i równie skuteczne.
10. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Książka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę, wydana pierwotnie w 1984 roku, jest lekturą obowiązkową dla marketingowców. Wyjaśnia, jak małe firmy z ograniczonym budżetem marketingowym mogą dorównać większym konkurentom wykorzystując kreatywne metody działania.

Dla kogo?

  • Dla każdego, kto chce prowadzić skuteczny marketing przy niewielkim budżecie,

  • Każdego, kto jest zainteresowany praktykami marketingowymi, które pojawiły się wraz z erą cyfrową,

  • Przedsiębiorców i specjalistów od marketingu.

O autorach

Jay Conrad Levinson to gwiazda marketingu. Znany jest znany z tego, że wprowadził do obiegu termin "marketing partyzancki". Pracował nad udanymi kampaniami marketingowymi dla takich marek jak Mercedes, Visa i Rolling Stone, a także był odpowiedzialny za stworzenie kultowego Marlboro Man.

Seth Godin jest odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, pedagogiem, autorem i mówcą na temat marketingu i przywództwa. Założył dwie firmy, Squidoo i Yoyodyne. Napisał również 18 książek. Prowadził szereg warsztatów marketingowych, seminariów i kursów. Jest autorem bardzo popularnego bloga 'Seth’s Blog'.