The Art of Social Media: Power Tips for Power Users



Autorzy: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick



8 min czytania
6 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak najlepiej wykorzystać możliwości sieci mediów społecznościowych.
2. Zdjęcie profilowe z imprezy z dopiskiem „Mamuśka Martini?” Pomyśl o tym, jak prezentujesz się online.
3. Błyskotliwe tytuły, porywające zdjęcia, odpowiednia treść: Udostępniaj interesujące kawałki, a ludzie będą podążać za Tobą.
4. Upewnij się, że Twój blog i Twoje konta w mediach społecznościowych współgrają ze sobą, a zyskasz więcej wyświetleń.
5. Wykorzystaj do autopromocji takie serwisy jak Google+, Hangout On Air czy Twitter Chat.
6. Podsumowanie

Streszczenie

"The Art of Social Media" zdradza najskuteczniejsze sposoby na profesjonalną promocję siebie lub swojego produktu na platformach społecznościowych. Autorzy wyjaśniają, jak w pełni wykorzystać możliwości wielu dominujących obecnie platform mediów społecznościowych, takich jak Google+, Facebook, Twitter itp.

Dla kogo?

  • Dla każdego, kto chce lepiej promować swój biznes,

  • Dla każdego, kto chce zdobyć szerszą publiczność w mediach społecznościowych,

  • Dla każdego, kto chce zoptymalizować swój profil na portalach społecznościowych.

O autorach

Guy Kawasaki jest autorem licznych bestsellerów książkowych, szanowanym inwestorem venture capital w Dolinie Krzemowej i guru marketingu. Swoją sławę zdobył w latach 80. XX wieku jako "ewangelista oprogramowania" dla firmy Apple. Później założył własną firmę produkującą oprogramowanie, był ambasadorem marki Mercedes Benz i doradzał Motoroli. Obecnie mocno wspiera Canvę - internetowy serwis do projektowania grafiki.

Peg Fitzpatrick jest strategiem ds. mediów społecznościowych i dyrektorem do spraw mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Kierowała udanymi kampaniami w mediach społecznościowych dla Motoroli, Google, Audi, Canva i Virgin.