Sztuka rozpoczynania
Odblokuj dostęp do 598 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Sztuka rozpoczynania
The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
Autor: Guy Kawasaki
Spis treści:
1. Co ja z tego mam: Zdobądź podstawy, których potrzebujesz, aby rozpocząć i prowadzić działalność gospodarczą.
2. Przedsiębiorcy powinni dążyć do nadania sensu swojej działalności, a nie tylko do zysku.
3. Jeśli chodzi o biznes, nie rób tego na 'jakoś to będzie': musisz wyznaczyć kamienie milowe, przetestować założenia i zdefiniować zadania.
4. Pozycjonowanie Twojej firmy powinno w jasny i osobisty sposób informować klienta o tym, czym się zajmujesz.
5. Prezentacja powinna mówić publiczności, co robisz i czemu jest to ważne.
6. Każdy start-up powinien mieć przygotowany biznesplan.
7. Jeśli nie możesz uzyskać zewnętrznego finansowania dla swojej firmy, skup się na wytworzeniu płynności finansowej.
8. Aby zbudować wspaniały zespół, zatrudniaj ludzi lepszych od siebie i zwalniaj tych, którzy się nie sprawdzają.
9. Jeśli wchodzisz w spółkę, upewnij się, że przynosi ona wymierne korzyści finansowe.
10. Aby zbudować markę, uczyń swój produkt tak wspaniałym, że rozprzestrzeni się jak wirus.
11. Ciągle szukaj nieoczekiwanych okazji.
12. Podsumowanie
16 min czytania
12 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam: Zdobądź podstawy, których potrzebujesz, aby rozpocząć i prowadzić działalność gospodarczą.
2. Przedsiębiorcy powinni dążyć do nadania sensu swojej działalności, a nie tylko do zysku.
3. Jeśli chodzi o biznes, nie rób tego na 'jakoś to będzie': musisz wyznaczyć kamienie milowe, przetestować założenia i zdefiniować zadania.
4. Pozycjonowanie Twojej firmy powinno w jasny i osobisty sposób informować klienta o tym, czym się zajmujesz.
5. Prezentacja powinna mówić publiczności, co robisz i czemu jest to ważne.
6. Każdy start-up powinien mieć przygotowany biznesplan.
7. Jeśli nie możesz uzyskać zewnętrznego finansowania dla swojej firmy, skup się na wytworzeniu płynności finansowej.
8. Aby zbudować wspaniały zespół, zatrudniaj ludzi lepszych od siebie i zwalniaj tych, którzy się nie sprawdzają.
9. Jeśli wchodzisz w spółkę, upewnij się, że przynosi ona wymierne korzyści finansowe.
10. Aby zbudować markę, uczyń swój produkt tak wspaniałym, że rozprzestrzeni się jak wirus.
11. Ciągle szukaj nieoczekiwanych okazji.
12. Podsumowanie