Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów

Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions


Autor: Guy Kawasaki



18 min czytania
12 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak oczarować innych swoją pasją.
2. Oczarowanie to coś więcej niż manipulacja. To inicjowanie działań poprzez emocje.
3. Wzbudzanie sympatii i wiarygodność to podstawy oczarowania.
4. Aby oczarować ludzi, Twój produkt lub usługa muszą być czarujące same w sobie.
5. Wprowadzenie produktu na rynek polega na dwóch rzeczach: historii i testach.
6. Ludzie z natury nie lubią zmian, więc musisz odwołać się do psychologii, żeby przekonać ich do siebie.
7. Zachęć swoich klientów do przyswojenia sobie Twojej marki poprzez stworzenie przestrzeni, która sprzyja przywiązaniu do niej.
8. Wykorzystaj technologię push, aby dotrzeć do odbiorców i dostarczyć im krótkich, ale wartościowych informacji.
9. Wykorzystaj technologię pull, aby dostarczyć potencjalnym klientom istotnych informacji na temat Twojej sprawy.
10. Pieniądze są ważne, ale jeśli chcesz oczarować swoich pracowników, potrzebujesz wewnętrznej motywacji i świętowania.
11. Obroń się przed podejrzanymi zaklinaczami, poświęcając czas na zadawanie właściwych pytań.
12. Podsumowanie

Streszczenie

"Oczarowanie" Guy'a Kawasaki'ego uczy, jak zmieniać serca, umysły i działania ludzi wokół siebie, przekształcając ich w zagorzałych obrońców Twojej sprawy.
Przedstawia również kluczowe kroki na drodze do zbudowania trwałej fascynacji Twoim produktem i firmą, a także przydatne rady, jak oprzeć się oczarowaniu innych.

Dla kogo?

  • Dla osób, które chcą zmotywować innych do przyłączenia się do ich życiowej misji,

  • Dla każdego, kto zarządza lub pracuje z innymi,

  • Dla każdego, kto chce odzyskać kontrolę nad swoimi sklepowymi nawykami.

O autorze

Guy Kawasaki jest autorem licznych bestsellerów książkowych, szanowanym inwestorem venture capital w Dolinie Krzemowej i guru marketingu. Swoją sławę zdobył w latach 80. XX wieku jako "ewangelista oprogramowania" dla firmy Apple. Później założył własną firmę produkującą oprogramowanie, był ambasadorem marki Mercedes Benz i doradzał Motoroli. Obecnie mocno wspiera Canvę - internetowy serwis do projektowania grafiki.