Oczarowanie
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów
Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions
Autor: Guy Kawasaki
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak oczarować innych swoją pasją.
2. Oczarowanie to coś więcej niż manipulacja. To inicjowanie działań poprzez emocje.
3. Wzbudzanie sympatii i wiarygodność to podstawy oczarowania.
4. Aby oczarować ludzi, Twój produkt lub usługa muszą być czarujące same w sobie.
5. Wprowadzenie produktu na rynek polega na dwóch rzeczach: historii i testach.
6. Ludzie z natury nie lubią zmian, więc musisz odwołać się do psychologii, żeby przekonać ich do siebie.
7. Zachęć swoich klientów do przyswojenia sobie Twojej marki poprzez stworzenie przestrzeni, która sprzyja przywiązaniu do niej.
8. Wykorzystaj technologię push, aby dotrzeć do odbiorców i dostarczyć im krótkich, ale wartościowych informacji.
9. Wykorzystaj technologię pull, aby dostarczyć potencjalnym klientom istotnych informacji na temat Twojej sprawy.
10. Pieniądze są ważne, ale jeśli chcesz oczarować swoich pracowników, potrzebujesz wewnętrznej motywacji i świętowania.
11. Obroń się przed podejrzanymi zaklinaczami, poświęcając czas na zadawanie właściwych pytań.
12. Podsumowanie
18 min czytania
12 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak oczarować innych swoją pasją.
2. Oczarowanie to coś więcej niż manipulacja. To inicjowanie działań poprzez emocje.
3. Wzbudzanie sympatii i wiarygodność to podstawy oczarowania.
4. Aby oczarować ludzi, Twój produkt lub usługa muszą być czarujące same w sobie.
5. Wprowadzenie produktu na rynek polega na dwóch rzeczach: historii i testach.
6. Ludzie z natury nie lubią zmian, więc musisz odwołać się do psychologii, żeby przekonać ich do siebie.
7. Zachęć swoich klientów do przyswojenia sobie Twojej marki poprzez stworzenie przestrzeni, która sprzyja przywiązaniu do niej.
8. Wykorzystaj technologię push, aby dotrzeć do odbiorców i dostarczyć im krótkich, ale wartościowych informacji.
9. Wykorzystaj technologię pull, aby dostarczyć potencjalnym klientom istotnych informacji na temat Twojej sprawy.
10. Pieniądze są ważne, ale jeśli chcesz oczarować swoich pracowników, potrzebujesz wewnętrznej motywacji i świętowania.
11. Obroń się przed podejrzanymi zaklinaczami, poświęcając czas na zadawanie właściwych pytań.
12. Podsumowanie