Dawaj innym szczęście: Ścieżka pasji zysku i celu

Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose


Autor: Tony Hsieh



9 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Ważne jest, aby odkryć swoją pasję i to, czego nie chcesz robić.
2. Nie spiesz się. Szybki rozwój może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego, jeśli zatrudnimy niewłaściwych ludzi.
3. Sukces Twojej firmy jest ściśle związany z kulturą organizacyjną, więc skup się na stworzeniu takiej, w którą wierzysz.
4. Dąż do ciągłego uczenia się i uznaj to za priorytet również dla swoich pracowników.
5. Wybierz jedną rzecz, w której chcesz, aby Twoja organizacja była najlepsza i skup się na niej.
6. Nie skupiaj się na budowaniu szumu wokół swojej marki, ale raczej buduj zaangażowanie i zaufanie poprzez dobre traktowanie ludzi.
7. Miej wizję wyższego celu, tak aby twoim ostatecznym osiągnięciem było szczęście.
8. Podsumowanie

Streszczenie

Głównym tematem książki jest biznes polegający na dosłownym dostarczaniu szczęścia przy jednoczesnym prowadzeniu życia pełnego pasji i celów. "Dawaj innym szczęście" opowiada historię Tony'ego Hsieh i jego firmy "Zappos", pokazując, jak myślenie długoterminowe i podążanie za swoimi pasjami może nie tylko prowadzić do zysków, ale także do szczęśliwego życia pracowników, klientów i samego siebie.

Książka opisuje alternatywne podejście do kultury korporacyjnej, które koncentruje się na prostej koncepcji uszczęśliwiania ludzi wokół siebie, a przez to zwiększania własnego szczęścia.

Dla kogo?

  • Dla wszystkich którzy chcieliby prowadzić dobrze prosperujący biznes,

  • Dla każdego, kto chce zmienić świat,

  • Dla każdego, kto chce się dowiedzieć, jak zyski, wyjątkowa obsługa klienta i szczęście mogą być połączone w jedną całość.

O autorze

Tony Hsieh jest amerykańskim przedsiębiorcą i inwestorem venture capital. Hsieh jest dyrektorem generalnym Zappos.com. Swoją poprzednią firmę, LinkExchange, sprzedał Microsoftowi za 265 milionów dolarów w 1999 roku. W 2010 roku wydał książkę "Dawaj innym szczęście" (Delivering Happiness), która zadebiutowała na 1 miejscu listy bestsellerów New York Timesa i od tego czasu Hsieh jest uważany za eksperta w dziedzinie obsługi klienta i kultury korporacyjnej. Jest również uznawany za wpływowego użytkownika Twittera, który przez lata zyskał ogromną rzeszę zwolenników.