Behind the Cloud: The Untold Story of How Salesforce.com Went from Idea to Billion-Dollar Company-And Revolutionized an Industry



Autorzy: Marc Benioff, Carlye Adler



13 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak przekształcić swój biznes w firmę wartą miliony dolarów i zmienić całą branżę.
2. Trzymaj się swojego pomysłu i myśl z rozmachem, jeśli chcesz zbudować szybko rozwijającą się firmę.
3. Od samego początku agresywnie reklamuj swój produkt.
4. Wykorzystaj wydarzenia publiczne, aby przyciągnąć uwagę mediów.
5. Postawienie klienta w centrum swojej działalności jest niezwykle istotne.
6. Skup się na tworzeniu jednego bezbłędnego produktu po drugim, a nie wielu jednocześnie.
7. Weź pod uwagę różnice kulturowe, jeśli chcesz rozwijać swoją działalność w różnych krajach.
8. Jeśli chodzi o kapitał i finanse, należy połączyć nieszablonowe myślenie z rozsądną księgowością.
9. Podsumowanie

Streszczenie

"Behind the Cloud" opisuje rozwój firmy Salesforce.com od start-upu założonego w kawalerce do dobrze prosperującego globalnego przedsiębiorstwa. Marc Benioff (założyciel i dyrektor generalny Salesforce.com) stosując często niekonwencjonalne metody, przeprowadził swoją firmę przez problemy finansowe i pęknięcie bańki internetowej, a następnie wyszedł na prostą.

Dla kogo?

  • Dla właścicieli firm,

  • Dla użytkowników Salesforce.com,

  • Dla początkujących przedsiębiorców.

O autorach

Marc Benioff jest współzałożycielem, prezesem i dyrektorem generalnym firmy Salesforce.com. Jest autorem trzech książek o tematyce biznesowej, a obecnie zasiada w zarządzie Cisco Systems. Jest również oddanym filantropem, który przekazał setki milionów dolarów na szczytne cele.

Carlye Adler jest wielokrotnie nagradzaną dziennikarką i autorką bestsellerów. Publikowała w Newsweeku, TIME i Wired. Jest współautorką wielu ciekawych książek o biznesie i przywództwie.