Wybij się! Bo teraz jest czas, by przekuć pasję w bogactwo!

Crush It!: Why NOW Is the Time to Cash In on Your Passion


Autor: Gary Vaynerchuk



14 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam?
2. Możesz stworzyć udany biznes tylko wtedy, gdy podążasz za swoją pasją i ciężko pracujesz.
3. Możesz spieniężyć swoją pasję tylko poprzez przekształcenie siebie w markę.
4. Portale społecznościowe są idealne do przyciągania fanów, klientów i firm do Twojej marki.
5. Dopasuj swoją markę do treści swojego produktu i platformy internetowej, z której korzystasz.
6. Autentyczność jest kluczem do sukcesu Twojej marki.
7. Aby odnieść sukces, Ty i Twoja marka musicie zdobyć poparcie społeczności.
8. Gdy masz już popularną markę, daj się zauważyć, docierając do inwestorów i reklamodawców.
9. Szybko i skutecznie reaguj na zmiany w środowisku biznesowym.
10. Podsumowanie

Streszczenie

"Wybij się!" to tekst motywacyjny, schemat i przewodnik dla tych, którzy chcą przekuć swoją pasję w biznes. Na przykładzie życia autora, książka ta szczegółowo opisuje, jak każdy może "wybić się", czyli uświadomić sobie możliwość życia swoją pasją, określenia swojego źródła utrzymania i zarabiania na życie z tego, co kocha robić.

Dla kogo?

  • Dla każdego, kto pracuje w małej firmie lub start-upie,

  • Dla przedsiębiorców chcących inwestować w małe firmy lub start-upy,

  • Dla właścicieli firm zastanawiających się, jak dopasować się i wejść na rynek w dobie mediów społecznościowych.

O autorze

Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić!