Startup Growth Engines: Case Studies of How Today's Most Successful Startups Unlock Extraordinary Growth



Autorzy: Sean Ellis, Morgan Brown



12 min czytania
9 rozdziałów



Spis treści:
1. Poznaj sekrety leżące u podstaw największych sukcesów Doliny Krzemowej.
2. Growth hacking jest nowym podejściem do kwestii marketingu, które zostało stworzone w oparciu o oszałamiające sukcesy start-upów z Doliny Krzemowej.
3. Najlepszym sposobem na zagwarantowanie sukcesu jest rozwiązywanie problemów.
4. Zapewniając wartościową usługę, możesz sprawić, że Twój pomysł stanie się koniecznością, zmieniającą zachowania i życie ludzi.
5. Rozpoczęcie działalności lokalnej i późniejsze rozszerzenie działalności to pewny sposób na uzyskanie wystarczającej siły przebicia.
6. Model biznesowy freemium jest doskonałym sposobem na przekonanie klientów do wypróbowania Twoich usług, jednak nie jest on pozbawiony ryzyka.
7. Dobrym sposobem na dotarcie do szerszej grupy odbiorców jest również oferowanie darmowych treści lub narzędzi.
8. Popraw swoją widoczność poprzez rozwój popularności i działania społecznościowe.
9. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Z pewnością każdy z nas słyszał już historie o sukcesach startupów przyciągających miliony użytkowników i zarabiających miliardy dolarów praktycznie z dnia na dzień. Startup Growth Engines (2014) prezentuje nam to, co wszystkie te firmy mają wspólnego: nowoczesne podejście zwane "growth hacking". Dzięki temu streszczeniu dowiesz się, w jaki sposób Twoja firma może wykorzystać techniki marketingowe typu viral, modele biznesowe freemium i inne czynniki napędzające wzrost, aby szybko osiągnąć sukces komercyjny.

Dla kogo?

  • Studentów kierunków biznesowych chcących dowiedzieć się więcej na temat start-upów,

  • Aspirujących przedsiębiorców szukających inspiracji,

  • Właścicieli firm, którzy chcą przyspieszyć rozwój swoich przedsiębiorstw.

O autorach

Sean Ellis jest przedsiębiorcą, inwestorem i doradcą biznesowym z rozległą wiedzą na temat start-upów. Jest także częstym współpracownikiem magazynu Entrepreneur i The Wall Street Journal. Jest również współzałożycielem i dyrektorem generalnym Growthhackers.com.

Morgan Brown specjalizuje się w marketingu dla start-upów i prowadzi na całym świecie prelekcje na temat rozwoju biznesu. Jest on także współzałożycielem GrowthHackers.com i dyrektorem operacyjnym agencji informacyjnej Inman News.