Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży

Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline by Leveraging Social Selling, Telephone, Email, Text, and Cold Calling


Autor: Jeb Blount



21 min czytania
12 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Przewodnik profesjonalisty od znajdowania klientów.
2. Sekret sukcesu w sprzedaży jest prosty: fanatyczne poszukiwanie klientów.
3. Fanatyczni poszukiwacze nie boją się odrzucenia i wychodzą poza swoje możliwości, aby przeszkodzić swoim rozmówcom.
4. Wszyscy nienawidzą akwizycji telefonicznej, ale jest to niezastąpione narzędzie.
5. Media społecznościowe nie są świetne do sprzedaży, ale to wciąż potężne narzędzie dla poszukiwaczy.
6. Prokrastynacja, perfekcjonizm i paraliż to najgorsi wrogowie każdego poszukiwacza.
7. Najlepsi handlowcy stosują mieszaną metodologię prospectingu.
8. Przestrzeganie trzech praw prospectingu jest kluczowe dla utrzymania pełnego rurociągu.
9. Podobnie jak elitarni sportowcy, poszukiwacze śledzą liczby, aby poprawić swoje wyniki.
10. Piramida prospectingowa może pomóc Ci zmaksymalizować swoją wydajność i skuteczność.
11. Kluczem do stworzenia perswazyjnej reklamy jest powiedzenie potencjalnemu klientowi, co z tego będzie mieć.
12. Podsumowanie

Streszczenie

Książka "Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży" jest pełna gorzkiej prawdy, wskazówek i sztuczek, które mają pomóc sprzedawcom w podnoszeniu poprzeczki. Innymi słowy jest to najlepszy przewodnik po sprzedaży.
Przesłanie jest proste: Jeśli chcesz zaistnieć jako supergwiazda sprzedaży, musisz dbać o to, aby Twój kanał sprzedaży był pełen leadów. W końcu nikt nie osiągnie sukcesu, jeśli nawet nie podejmie żadnych działań. Osiągnięcie tego podejścia będzie Twoim celem po przeczytaniu tej książki.

Dla kogo?

  • Dla handlowców w okopach i menedżerów badających pole bitwy,

  • Dla przedsiębiorców i osób rozpoczynających własną działalność, zmęczonych modnymi, uniwersalnymi "rozwiązaniami" biznesowymi,

  • Dla osób myślących lateralnie, poszukujących spostrzeżeń z różnych dziedzin.

O autorze

Jeb Blount jest dyrektorem generalnym międzynarodowej firmy doradczej Sales Gravy, która pomaga firmom zwiększać wyniki sprzedaży i optymalizować kapitał ludzki. Blount ma kilkudziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży i został uznany za jednego z 50 najbardziej wpływowych liderów sprzedaży i marketingu przez magazyn Top Sales oraz jednego z 30 najlepszych na świecie influencerów sprzedażowych w mediach społecznościowych przez magazyn Forbes.