logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki The Mom Test – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to you

Autor: Rob Fitzpatrick


Biznes Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż Zarządzanie

7 min czytania
6 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Pozwól, aby Mom Test zdecydował, czy Twój pomysł na biznes ma szansę na sukces.
2. Gromadź przydatne dane o swoim pomyśle i bazie klientów zadając odpowiednie pytania.
3. Oczekuj od inwestorów zaangażowania, a nie komplementów.
4. Skoncentruj się na małej grupie klientów docelowych.
5. Dąż do swobodnych i luźnych "spotkań" z potencjalnymi klientami i inwestorami.
6. Podsumowanie końcowe