Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki The Mom Test – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeThe Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to you
Autor: Rob FitzpatrickBiznes Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż Zarządzanie
7 min czytania
6 rozdziałów
2 czytelników
Spis treści:
1. Pozwól, aby Mom Test zdecydował, czy Twój pomysł na biznes ma szansę na sukces.
2. Gromadź przydatne dane o swoim pomyśle i bazie klientów zadając odpowiednie pytania.
3. Oczekuj od inwestorów zaangażowania, a nie komplementów.
4. Skoncentruj się na małej grupie klientów docelowych.
5. Dąż do swobodnych i luźnych "spotkań" z potencjalnymi klientami i inwestorami.
6. Podsumowanie końcowe