The Mom Test: How to talk to customers & learn if your business is a good idea when everyone is lying to you



Autor: Rob Fitzpatrick



7 min czytania
6 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Pozwól, aby Mom Test zdecydował, czy Twój pomysł na biznes ma szansę na sukces.
2. Gromadź przydatne dane o swoim pomyśle i bazie klientów zadając odpowiednie pytania.
3. Oczekuj od inwestorów zaangażowania, a nie komplementów.
4. Skoncentruj się na małej grupie klientów docelowych.
5. Dąż do swobodnych i luźnych "spotkań" z potencjalnymi klientami i inwestorami.
6. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Przy zakładaniu firmy dwa najważniejsze rodzaje rozmów to te prowadzone z potencjalnymi klientami oraz z potencjalnymi inwestorami. The Mom Test (2013) udziela porad, dzięki którym uzyskasz informacje, których naprawdę potrzebujesz podczas tych spotkań i zapewnisz swojej firmie najlepsze możliwe fundamenty sukcesu.

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców rozpoczynających działalność,

  • Każdego, z pomysłem na biznes,

  • Każdego, kto jest zainteresowany komunikacją z klientem.

O autorze

Rob Fitzpatrick jest przedsiębiorcą działającym w branży technologiczej. Jest też partnerem w Founder Centric, gdzie pomaga uniwersytetom, firmom i startupom finansowanym przez UE projektować i realizować lepsze programy edukacyjne.