Siła przedsiębiorczości, siła upadku

The Power of Broke: How Empty Pockets, a Tight Budget, and a Hunger for Success Can Become Your Greatest Competitive Advantage


Autorzy: Daymond John, Daniel Paisner



15 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Odkryj siłę bycia spłukanym.
2. Bycie spłukanym może prowadzić do innowacyjności i autentyczności, czyli dwóch kluczy do sukcesu.
3. Aby odnieść sukces, przymieraj głodem i myśl jak rekin.
4. Bycie w niekorzystnej sytuacji może doprowadzić Cię do znalezienia zasobów, których inni nie dostrzegają.
5. Autentyczność pomoże Ci skupić się na Twojej grupie docelowej.
6. Nie pozwól, aby fundusze lub zadłużenie odwiodły Cię od Twojej wizji.
7. Siła upadku może być stosowana zarówno w korporacjach, jak i w całych branżach.
8. Przechodzenie przez cztery etapy sukcesu wymaga cierpliwości.
9. Nie zwlekaj, aby zaakceptować swoje ograniczenia i rozpocząć działalność gospodarczą.
10. Podsumowanie

Streszczenie

"Siła przedsiębiorczości, siła upadku" ujawnia, jak rozpoczęcie działalności gospodarczej z ograniczonym budżetem nie musi być niedogodnością. Z właściwą perspektywą można wykorzystać siłę upadku do stworzenia zadziwiającej kreatywności. Dzięki świeżemu spojrzeniu na świat biznesu, przestaniesz postrzegać pieniądze (lub ich brak) jako barierę dla przedsiębiorczości, ponieważ prawda jest taka, że każdy z odpowiednim pomysłem i nastawieniem może założyć firmę. Na co więc czekasz?

Dla kogo?

  • Dla przedsiębiorców i menedżerów małych firm,

  • Dla kadry kierowniczej i prezesów dużych korporacji,

  • Dla czytelników, którzy mają innowacyjny pomysł na zaistnienie na rynku.

O autorach

Daymond John jest założycielem i dyrektorem generalnym FUBU, lifestylowej marki, która osiągnęła ponad 6 miliardów dolarów globalnej sprzedaży. Regularnie gości w programie Shark Tank stacji telewizyjnej ABC. Jest jednym z najbardziej szanowanych amerykańskich biznesmenów i konsultantów. Daymond John był również prezydenckim ambasadorem ds. globalnej przedsiębiorczości, stanowiska stworzonego przez Baracka Obamę w 2014 roku w celu wspierania młodych przedsiębiorców.

Daniel Paisner jest nowojorskim dziennikarzem. Pomaga pisać książki celebrytom, politykom, przedsiębiorcom i sportowcom.